November/December Favorites 2015


Cześć.
Jak Wam minęły święta, ile wam przybyło kg? Muszę przyznać, że ja wyszłam na zero, bo przed świętami miałam mniej 2 kg, a w święta znowu do mnie 2 kg wróciło No cóż, będzie trzeba na nowo pozbyć się nadmiaru kg ;-) 
Koniec roku to czas na podsumowanie. Zacznę może od krótkiej statystyki bloga.
Ogólna liczba wyświetleń bloga: ponad 220 tysięcy
Liczba napisanych postów w 2015 roku: 130
Komentarzy ogółem: ok. 6500
obserwatorzy: 225
Dziękuję wam, że byliście ze mną kolejny rok i liczę, że będziecie jeszcze ze mną przez następny rok. A dzisiaj czas podsumować dwa ostatnie miesiące mijającego roku.
Filmy
Wiem 2 miesiące i tylko 3 filmy? Ale jakoś ostatnio tak wyszło.
 'Porywy serc' to komedia romantyczna. Biznesmen z Nowego Jorku staje przed wyborem między karierą a miłością jego życia. Obejrzałam ten film z przypadku, bo chciałam zobaczyć Jamie Dornan'a w zupełnie innej roli. Typowa komedia romantyczna do obejrzenia wieczorem.
Cole, początkujący DJ próbuje zaistnieć na scenie muzyki elektronicznej. Nie jest to może jakiś ambitny film, ale pod względem muzycznym stał się bardzo popularny. Polecam ;-)
Dodge i Penny wyruszają na spotkanie z licealną sympatią mężczyzny. W obliczu asteroidy zmierzającej do zderzenia się z Ziemią muszą się pospieszyć. Film z satyrycznym zacięciem obrazuje zachowania ludzkie w obliczu końca świata. Film jest dla mnie bardziej komedią niż dramatem.

Książki
Rok 2015 przeszedł u mnie do historii pod względem przeczytanych książek aż 19! Jeszcze nie zdarzyło się tak, żeby książka pochłonęła mnie bardziej niż film. W przyszłym roku mam zamiar pobić ten rekord (do 30?).
Nowojorski adwokat Nathan Del Amico robi karierę kosztem zaniedbywanej rodziny. Jego żona, Mallory, decyduje się odejść, choć wciąż go kocha. Pewnego razu w kancelarii Nathana zjawia się Garrett Goodrich, chirurg, ordynator oddziału opieki paliatywnej, opiekun ludzi beznadziejnie chorych. Posiada on szczególny dar –dostrzega świetlistą aureolę nad osobami, które mają rychło zejść z tego świata. Rolą Posłańców, bo tak nazywani są ludzie obdarzeni podobną cechą, jest podtrzymywanie na duchu skazanych na śmierć. Goodrich w sposób zawoalowany mówi Nathanowi, że i on wkrótce umrze. Od tej pory Nathan inaczej patrzy na świat, zdaje sobie sprawę, że zawiódł ukochaną żonę. Stara się ułożyć stosunki z Mallory i córką, bierze na siebie winę za wypadek, którego nie spowodował. Ścigając się z czasem, nie od razu pojmuje, że jego przeznaczeniem jest zostać Posłańcem...

Dla Alexy ojciec był ideałem mężczyzny. Jej świat się zawalił, gdy odkryła, że nie jest jego jedyną rodziną. Nie mogąc wybaczyć zdrady zrywa z nim wszelkie kontakty. Teraz stara się poskładać swoje życie i określić tożsamość, zniszczoną ponurymi sekretami z przeszłości.
Caine Carraway to mężczyzna, który ma szansę wypełnić jej przyszłość. Fascynuje i pociąga Alexę. Czy pozwoli jej zbliżyć się do siebie? Czy zakochaną kobietę można tak łatwo zniechęcić? Czy oboje połączy namiętność?
'Ostatnia szansa' to powieść o złamanym sercu, pożądaniu i przemożnym oddziaływaniu sekretów z przeszłości. Hannah Nichols nie potrafi się uwolnić od bolesnej przeszłości i przyjąć tego, co niesie przyszłość. Po raz ostatni widziała Marca D'Alessandro pięć długich lat temu. Od dawna był miłością jej życia. Po niezwykłej nocy, gdy oboje ulegli pożądaniu, wyjechał ze Szkocji, zostawiając Hannah ze złamanym sercem. To, co stało się później, w konsekwencji zniszczyło dawną, romantyczną dziewczynę; dotąd nie zdołała się otrząsnąć z poczucia krzywdy i osamotnienia.
Ucieczka od Hannah okazała się największą pomyłką Marca - przez lata żałował swojego zachowania. Gdy los zetknął ich znowu, postanowił walczyć i zdobyć kobietę swego życia, nie szczędząc wysiłku, by jej udowodnić, że powinni być razem.
Kiedy wydaje się, że Marco zdołał przekonać Hannah o swojej miłości i o tym, że mogą zostać szczęśliwą parą, ona dowiaduje się o jego tajemnicy. Budzą się dawne upiory i zakorzeniony głęboko w jej sercu ból ożywa - sekret Marco rozdziela ich po raz kolejny... 
Zapierająca dech w piersiach, poruszająca serce powieść, której nie sposób odłożyć z powrotem na półkę!

Muzyczna Playlista, czyli najczęściej słuchane w listopadzie i grudniu ;)


A Wam jak minął 2015 rok? Wolicie film czy książkę?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

2 komentarze:

  1. znam tylko film we are your friend i bez szału jak wiesz :) ale ja już od czasu ostatniego kulturalnego wpisu obejrzałam 3 baaardzo fajne filmy więc będzie co polecać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w sumie nie potrafię stwierdzić co lubię bardziej, bo czasem jest taki dzień, że wolę włączyć film, a czasem sięgam po książki :)
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)