My Hair Care


Cześć.
W sezonie jesień i zima włosy narażone są na szereg czynników zewnętrznych jak wiatr, zimno, słońce czy śnieg. Noszenie czapek również przyczynia się do szybszego przetłuszczania włosów. Nie lubię nosić czapek, a o włosy dbam poprzez odpowiednią pielęgnację przeznaczoną do moich włosów (przypom. przetłuszczających się). Dlatego więc dzisiaj przychodzę z produktami, które obecnie stosuję do moich włosów. Są to ulubieniec z Biedronki Natei, Timotei 2 w 1 szampon i odżywka, Dove odżywka do rozczesywania włosów oraz suchy szampon z biedronki.
O odżywce Dove wspominałam już przy okazji nowości tutaj, więc nie będę się rozpisywała. Jest to pierwsza odżywka jaką stosuję, z polecenia. Jestem z niej mega zadowolona. Nie dość, że włosy po niej dobrze się rozczesują, to dodatkowo odżywia włosy. 
Suchy szampon Dry shampoo z biedronki każdy zna. Szybko odświeża włosy, nadaje puszystości. Jedynym minusem jest to, że bieli włosy. W chwili obecnej rzadko po niego sięgam, mam jeszcze pierwsze opakowanie kupione pod koniec wakacji.
Opinia producenta:
Timotei 2 w 1 Świeżość został wzbogacony ekstraktem z róży z jerycha i ekstraktem z ogórka, który słynie z właściwości odświeżających. Dzięki delikatnej formule myje i pielęgnuje, pozostawia włosy świeże i miękkie. 
Moja opinia:
To moje pierwsze zetknięcie z firmą Timotei. Kupiłam przy okazji zakupów w biedronce. Pierwszy raz miałam do czynienia z dozowaniem szamponu za pomocą pompki, co okazało się plusem, bo jest zdecydowanie łatwiejsze niż dozowanie przez korek. Konsystencja szamponu nie jest ani za rzadka ani za gęsta. Ma piękny zapach, który sprawia przyjemność przy myciu. Włosy po umyciu są lekkie, świeże i miękkie. Produkt nie zawiera parabenów. Szampon przeznaczony jest do włosów cienkich i przetłuszczających się.
Szampon Natei Świeżość i Witalność przeznaczony jest do włosów normalnych i przetłuszczających się. Mój ulubieniec. Pojawił się już kiedyś na blogu. Tym razem w nowym opakowaniu. Jednak skład i działanie jest ten sam. Dzięki specjalnej recepturze z zawartością ekstraktu z trawy cytrynowej i winogron przywraca włosom naturalny blask i świeżość, a także regeneruje i oczyszcza. Po umyciu włosy stają się łatwe w rozczesywaniu i układaniu. Delikatna konsystencja szamponu ma bardzo przyjemny zapach, dzięki czemu mycie włosów staje się przyjemnością. Zauważyłam widoczną poprawę, moje włosy rzadziej się przetłuszczają, łatwe w czesaniu, miękkie w dotyku i puszyste. 

Czego używam do rozczesywania i układania moich włosów?
Akcesoria niezbędne dla każdej włosomaniaczki:
1) grzebień - do zrobienia przedziałka
2) składana szczotka z lusterkiem - niezbędna w torebce, aby poprawić fryzurę w każdym momencie ;-)
3) szczotka do kręcenia fal, loków
4) Tangle Tanzer - szczotka do rozczesywania niesfornych włosów, mam ją od niedawna, sprawdza się bardzo dobrze, polecam ;)

Jak wygląda wasza pielęgnacja włosów?

11 komentarze

  1. Mam też taki duży timotei z biedronki tylko inna wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hi dear :D
    great review :D you have an amazing hair care routine :D

    NEW BRANDING POST | A Great Gift for You
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO.... nie wiedzialam, że w Biedronce są suche szampony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno już nie we wszystkich biedronkach jeszcze są ;-)

      Usuń
  4. Znam tylko suchy szampon i lubię :) Szczotkę tt planuję kupić w następnym miesiącu - jak zdam pierwszą sesję, zresztą jak nie zdam to pewnie też na pocieszenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks a lot sweetie :D
    I hope you have an amazing weekend!


    NEW DECOR POST | Christmas Decor

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D
    :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam szampony z Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja pielęgnacja włosów polega tylko i wyłączanie myciu ich w szamponie Elseve. Zastanawiam się nad kupnem TT. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam dwóch szamponów firmy Garnier. Fresh-na włosy przetłuszczające się i Goodbye Damage-reperujący zniszczone końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  9. też używam produkty z Natei ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)