Mikołajki 2015


Cześć.
Wczoraj był 6 grudnia, czyli dzień na który wszystkie dzieci czekają. Zarówno małe, jak i duże. Warto w tym dniu pamiętać o bliskich i podarować im chociażby mały słodki upominek w postaci czekoladki. Nie trzeba wydawać dużo pieniędzy, bo liczy się po prostu zwykły ludzki gest. Małe rzeczy cieszą najbardziej.
 Oto moje prezenty mikołajowe, za które dziękuję bardzo mojemu Mikołajowi :-)
* torebka z frędzlami, o której marzyłam od dawna
* szczotka TT, którą znają wszyscy, mam i ja ;-)
* kapcie
* słodycze, coś co myszki lubią najbardziej ;P
 a tu kapcie z bliska, na stopach....

Pochwalcie się w komentarzach co wy dostaliście na Mikołajki?

6 komentarze

  1. Uwielbiam takie drobiazgi, jak np. kapcie w świąteczne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas wyciągnąć świąteczne kapciochy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne, świąteczne kapcie :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)