Get the Look: Blanca Suárez


Cześć.
Przygotowałam kolejny post z serii "Ukradnij look..." Tym razem wzięłam pod lupę lubianą przeze mnie Blanca Suárez. Kim jest Blanca Suárez? To młoda aktorka i modelka, pochodząca z Hiszpanii. Kto oglądał serial El Barco (Statek) powinien kojarzyć ją z roli Aihnoi Montero, gdzie zagrała u boku Mario Casas. Blanca jest ode mnie rok starsza, a jej styl nie różni się niczym szczególnym od innych dziewczyn w jej wieku. Można więc powiedzieć o niej zwyczajna dziewczyna, która lubi spotkania ze znajomymi bądź chłopakiem Miguelem Ángelem Silvestrem.


Outfit I
Stylizacja ze zdjęcia powyżej, gdzie Blanca dobrała dodatkowo czarne botki i małą czarną torebkę na łańcuszku.
Outfit II
Stylizacja na sportowo, ponieważ Blanca dobrała do tego obuwie sportowe i okulary przeciwsłoneczne.
Outfit III
Elegancki i seksowny look zestawienie dżinsowej koszuli ze skórzaną spódnicą oraz czarnymi szpilkami.



Outfit IV
Casualowy zestaw na spacer z ukochanym. Wygodne baleriny, ciepły sweter, ramoneska i luźne spodnie.




Outfit V
Połączenie kobaltowego żakietu z ozdobną koszulą i legginsami oraz szpilkami jest świetnym rozwiązaniem na wyjście do kina.

Podoba Wam się jej styl?



ps. jeżeli możecie to poklikajcie w linki w tym poście, dziękuję każdemu  z osobna za kliknięcie ;-)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

11 komentarze:

  1. Jej styl jest bardzo uniwersalny :D
    monsv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma bardzo fajny styl :) Podobają mi się Twoje posty z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądała na ściance w wersji na elegancko

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :) Wybrałaś super stylizacje :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacje.Fajny post.
    Zapraszam do mnie.:D
    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś żadne do mnie nie przemówiło

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)