DDOB TAG


Cześć.
Kilka dni temu dołączyłam do ambasadorek DDOB, dlatego dziś postanowiłam odpowiedzieć na pytania DDOB Tag. 


1. Czym jest dla Ciebie piękno?
Prawdziwe piękno jest niewidoczne dla oka. Dla mnie nie liczy się ładny wygląd. Najważniejsze to to co człowiek ma w sercu i jaki ma charakter.

2. Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłbyś/wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?


3. Jaki jest Twój sposób na udany poranek?  
Mój sposób na udany poranek to ciepła herbata i przytulanko z psem ;-)
4. Robisz makijaż codziennie?
Nie. W dni, kiedy nie mam szczególnych wyjść, jak praca, szkoła, zakupy lub spotkanie tzw. lazy day nie robię makijażu.
5. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Na pewno Ziaja, a poza tym lubię kosmetyki Nivea, Garnier, Undertwenty...
6. Z czego składa się Twoja kosmetyczka?
Moja kosmetyczka jest skromna, znajdują się w niej obowiązkowo pomadka do ust, podkład, krem do rąk, szczotka do włosów, lusterko.
7. Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?
Głównie internet, ale również poza siecią można znaleźć wiele inspiracji np. prasa, ulica, książka, piosenki itd.
8. Jakie 3 rzeczy chciałbyś/chciałabyś zmienić na świecie?
Gdybym mogła coś zmienić na świecie to byłyby to pokój na świecie, w tym tolerancja wobec mniejszości (niezależnie jakiej czy płciowej lub rasowej).
9. Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałbyś/chciałabyś w sobie zmienić?
Najbardziej lubię swoją skromność, i chciałabym być bardziej pewna siebie, żeby móc zagadać np. do nieznajomego (przystojnego) na ulicy o godzinę  ;-)

10. Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć się dobrze w własnym ciele i zaakceptować swój wygląd?
Odpowiednie pytanie do właściwej osoby :) Aby dobrze czuć się we własnym ciele, to po pierwsze trzeba spojrzeć w lustro i powiedzieć do siebie 'jestem piękną dziewczyną (ewentualnie ładnym chłopakiem) i mogę wszystko, bo jak nie ja to kto'. Nikt za ciebie nie będzie robił brzuszków ani przysiadów, żebyś ty był piękny i szczupły. Jesteś wolnym człowiekiem i sam decydujesz kim chcesz być.  Jeżeli ty sam będziesz myślał o sobie źle, to tak będą odbierać cię inni. Każdy jest inny i każdy ma inny styl. Jeden będzie czuł się dobrze w sukience, a drugi w spodniach. Pamiętaj, nie warto kopiować, udawać kogoś innego, warto odnaleźć swój własny styl, w którym czujesz się dobrze. Jeżeli odpowiednio dobierzemy ubranie do naszej sylwetki, to łatwiej nam będzie zaakceptować swój wygląd.

11. Gdybyś miał/a możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałbyś się użyć którejś z tych opcji?
Co było minęło nie pisze się w rejestr :) Czasu nie da się cofnąć, a przyszłość jaka będzie taka będzie. Chwytaj chwile, bo tak szybko umykają ;-)
 

12. Jakimi trzema słowami opisałbyś/opisałabyś swoje życie?
piękne, skromne, ponure ;-)

13. Skąd pomysł na założenie bloga?
Już kilkakrotnie odpowiadałam na to pytanie, ale dla nowych czytelników powtórzę w skrócie. Od dzieciństwa byłam nieśmiałą osobą, nawiązywanie nowych kontaktów przychodziło mi z trudem. Postanowiłam, więc walczyć z nieśmiałością poprzez bloga (udało mi się to), poznałam kilka ciekawych 'wirtualnych' osób, ale mam nadzieję, że będzie kiedyś okazja się spotkać. Po drugie blog to miejsce gdzie mogę podzielić się tym co mnie interesuje, taki mój mały świat.

14. Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?
Na bloggera wchodzę praktycznie codziennie, sprawdzam nowe komentarze, wyświetlenia, obserwacje i odwiedzam inne blogi.
15. Co lub kto daje ci największego kopa i motywację do prowadzenia bloga?
Moi czytelnicy, którzy czytają i komentują moje posty. Bez czytelników blog by nie istniał.
16. Co jest/było twoim największym sukcesem w blogowaniu?
Największym sukcesem był pierwszy obserwator, a potem drugi, dziesiąty, setny, dwusetny.
17. Która z ambasadorek DDOB jest Twoją ulubioną?
Nie mam ulubionej, każda jest na swój sposób dobra.



5 komentarze

  1. Ja dziś dołączyłam do DDOB :)
    http://sandra-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się Twoja odpowiedź na piękno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam pojęcia co to jest DDOB , ale przeczytałam pytania i odpowiedzi :)) i widzę piosenkę mojej znajomej Jesiki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi że mamy wspólnych znajomych ;-)

      Usuń
  4. właśnie się dowiedziałam co to jest DDOB :D

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)