zimowa wishlista


Cześć.
Od dzisiaj, czyli w tzw. Black Friday (czarny piątek) aż do poniedziałku (Cyber Monday) sklepy internetowe oferują rozmaite promocje i obniżki cen. Nadchodzący weekend to prawdziwy szał wyprzedaży. Polskie sklepy nie pozostają w tyle za amerykańskimi. Bo np. czasnabuty.pl oferuje 25% zniżki z kodem: BLACKFRIDAY. Warto skorzystać, bo mają naprawdę świetne buty. 
Poniżej przygotowałam mały kolaż niezbędnych rzeczy, które otulą i ogrzeją w zimowe chłodne dni. Na pierwszym miejscu są to bluzy i sweterki oraz ciepłe kurtki i płaszcze.

codziennie nowa dostawa sprawdź 

black friday na shein.com

10 komentarze

  1. Poklikane, klikniesz u mnie będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, niektóre sklepy poszalały z obniżkami, ja dziś 2 zamówienia złożyłam :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mam swoja wishliste. u mnie post o zestawach andrzejkowych, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ciuszki wybrałaś :) Najbardziej przypadła mi do gustu spódniczka :)
    khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana kliknęłam w pierwsze 7 linków, mogę prosić o rewanż u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzy z shein są bardzo fajne, ale zamówiłam sweterek i trochę się zawiodłam

    Zapraszam cię na moje mikołajkowe rozdanie :)

    http://weronikaadamczykblog.blogspot.com/2015/11/mikoajkowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ciuszki. Ja w ostatnim czasie w sumie nic takiego sobie nie kupiłam, ale będę musiała. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. poklikane ale czy nie za późno? :(

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)