zaplanuj swój dzień


Cześć.
Planowanie sprawia większą przyjemność niż działanie. Jednak aby efektywnie działać trzeba wcześniej sobie wszystko zaplanować rozplanować. W internecie można znaleźć różnego typu organizery, kalendarze, plannery dzienne, tygodniowe i miesięczne, które po ściągnięciu są już gotowe do druku. Ktoś zapyta po co drukować, skoro można kupić gotowy kalendarz w sklepie? Jednak samodzielnie zrobiony organizer jest wyjątkowy i niepowtarzalny. Nikt nie będzie miał drugiego takiego samego jak Ty ;-)
Marta na swoim blogu zebrała w całość kilka przykładów darmowych plannerów do wydrukowania, które równocześnie możecie znaleźć również na pintereście bądź na blogach ich autorów.
Ja wybrałam sobie planner miesięczny i kalendarz na rok 2016. Dodatkowo już od ponad roku prowadzę zeszyt blogowy, gdzie notuję wszystkie swoje pomysły na posty oraz statystyki blogowe. Oprócz tego od sierpnia założyłam drugi zeszyt, w którym notuję sprawy poza blogowe. Coś w rodzaju plannera tygodniowego. Tego typu organizery czy plannery są bardzo pomocne zarówno dla blogerów prowadzących aktywnie bloga, jak i dla zwykłych ludzi, którzy cenią sobie ład i porządek dnia codziennego.
Zdarzają się takie sytuacje w życiu, które wypadają nagle, więc i na nie trzeba zrobić miejsce planując dany dzień, tydzień. Zostaw w swoim organizerze wolne miejsce na przypadkowe zdarzenia, które mogą być równie atrakcyjne jak te planowane. Spontaniczność to bycie bardziej kreatywnym. A ludzie z pasją są zarówno kreatywni jak i spontaniczni.
Planując swój dzień nie zapominaj o losowych zdarzeniach ;-)

A Wy korzystacie z tego typu plannerów?

Przypominam o trwającym rozdaniu. Szczegóły po kliknięciu w baner ;-)


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

11 komentarze:

  1. Ja korzystam z plannera w telefonie, ale także z kalendarza. Ułatwia to pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również stworzyłam taki plan!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Póki co nie korzystam,ale będę musiała zacząć ponieważ coraz częściej zapominam o ważnych rzeczach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tak planuję rzeczy dodatkowe - ćwiczenia, obiady itp. Dodatkowo mam do pracy kalendarz w którym każdego dnia wypisuję rzeczy do zrobienia ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie korzystam z takich plenerów.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę się w końcu nauczyć takiego planowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zapisuje większość rzeczy na kalendarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od początku liceum planuję każdy swój dzień, inaczej zapomniałabym co mam zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wszystko sobie planuję we własnym kalendarzu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze planuję swój dzień w kalendarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. JA duż orzeczy planuje w pracy i w szole dnia nie zaplanuję bo często szybko się zmieniają plany :P

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)