sukienki na andrzejkowe party


Cześć.
Pozostało już niewiele czasu, aby znaleźć idealną kreację na andrzejkowe party czy sylwestra. Dzisiaj postanowiłam pokazać swoje typy sukienek na party domowe. Wszystkie pochodzą ze sklepu beautifulhalo.com Polecam przejrzeć ich nową ofertę.
Moimi faworytami są mała czarna (7) i bordowa z aksamitu (10). Aksamit powraca w tym sezonie. Oprócz tego polecam również konkurencyjną lżejszą małą białą, która doda wam niewinnego uroku. Jeżeli chodzi o inne kolory to podoba mi się także niebieska, błękitna i ciemnozielona. Dla nieco odważniejszych polecam sukienkę w cętki geparda, która doda drapieżnego look'u oraz elegancką sukienkę w farbowane plamy. Macie już plany na andrzejki/sylwestra?


 dress1  *  dress2  *  dress3  *  dress4  *  dress5  *  dress6
dress7  *  dress8  *  dress9  *  dress10
poklikasz?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

7 komentarze:

  1. Andrzejek w żaden sposob nie obchodzę. A Sylwestra pewnie spedze w domu w piżamie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobnie jak ja, celebruję sylwestra w domu w łóżku przed tv ;P

      Usuń
  2. Najbardziej podobają mi się dwie ostatnie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane,suuper sukienki!:)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)