Pomysły na prezenty gwiazdkowe dla niego


Cześć.
W poprzednim poście podałam wam inspiracje na prezenty gwiazdkowe dla Pań. Tym razem postanowiłam wybrać kilka przykładów na prezenty dla Panów. W końcu im również coś się należy pod warunkiem, że byli grzeczni haha ;-)

Prezenty dla niego

1. Sprzęt i akcesoria sportowe tutaj
Zarówno ci młodsi, jak i ci nieco starsi mężczyźni lubią dbać o siebie. Jeżeli więc Twój facet chodzi regularnie na siłownię, to z pewnością ucieszy się, gdy pod choinką znajdzie hantle bądź drążek do pompek.


2. Dla informatyka tutaj
Dla chłopaka, który interesuje się komputerami dobrym prezentem będzie nowa myszka lub klawiatura albo pendrive. Świetnym pomysłem może być również gra komputerowa.

3. Akcesoria samochodowe tutaj
Mężczyźni kochają piękne kobiety i szybkie samochody. Tutaj sprawdzonym prezentem może być nawigacja GPS, radio samochodowe albo podręczny odkurzacz, który w mig oczyści tapicerkę w samochodzie.

4. Słuchawki i sprzęt przenośny tutaj
Jeżeli Twój mężczyzna dobrze relaksuje się przy rytmach dobrej muzyki, to kup mu wypasione słuchawki albo mp3.


5. Urządzenia do pielęgnacji  tutaj
Ładny mężczyzna to zadbany mężczyzna. Nie tylko kobiety spędzają w łazience ponad 2 godziny ;-) Jeżeli Twój mężczyzna ma zarost, to musi koniecznie o niego dbać. Warto zainwestować w dobry sprzęt, który posłuży mu na długie lata. Dla starszych Panów dobrym prezentem będzie ręczny masażer pleców.

6. Dla miłośnika fotografii tutaj
Co prawda już smartfonem można zrobić dobre zdjęcie, jednak aby zrobić dobrej jakości zdjęcia potrzebny jest dobry aparat fotograficzny. Potem możesz poprosić swojego mężczyznę o zrobienie sesji ;-)
Podzielcie się swoimi pomysłami w komentarzu?

Oprócz prezentów dla dorosłych, na ceneo.pl znajdziecie również mnóstwo inspiracji na prezenty dla najmłodszych tutaj. Polecam.

11 komentarze

  1. Ja zawsze mam problem z kupnem prezentow dla mezczyzn :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę kupować prezentów facetom! To zawsze wymaga mega główkowania! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. \ja w t tym roku planowałam kupić mojemu chłopakowi kamerkę go pro, ale mnie ubiegł i sam sobie kupił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie sprawdziłyby się prezenty fotograficzne, jednak one do najtańszych nie należą. W takim wypadku stawiam na ulubione perfumy czy też książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mam problem z prezentami dla mężczyzn... na szczęście dla mój wymyślił sobie prezent, chociaż nie będzie niespodzianki, ale kupuję mu coś co potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezent dla mężczyzny to nie łatwe zadanie, sprawdzą się też fajne męskie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. JA dla mojego już mam od dawna wybrany prezent Fifa 2016 na xboxa, wspominał że by chciał i będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie urządzenia do pielęgnacji wygrałyby u mojego faceta. Jak to klasyczny drwal ma już tradycyjną porządną maszynkę do golenia, ale brakowało mu takiej elektrycznej. No więc na gwiazdkę dostanie golarkę Panasonica. Sam wybrał model, bo ja się przecież nie znam. Myślę, że taki prezent wielu facetom spodoba się, bo praktyczny i klasyczny ale z drugiej strony stylowy, bo można potem poszaleć ze stylizacją brody i fryzury.

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie prezent dla faceta to udręka bo nigdy nie wiem co zakupić :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się pomysły na prezenty pielęgnacyjne oraz akcesoria do samochodu. Ja bym jeszcze dodała pomysł odrobinę szalony, ale za to sprawiający ogrom radości dla każdego (niezależnie od wieku) faceta. Może to być coś takiego, jak przejażdżka samochodem sportowym po torze wyścigowym. A co, niech raz w życiu poczuje się jak kierowca F1 :D

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)