organizacja miejsca pracy


Cześć! Freelancer to osoba pracująca bez etatu, realizująca projekty na zlecenie, najczęściej specjalizująca się w danej dziedzinie, jak np. grafik komputerowy, informatyk, architekt. Bloger to również osoba pracująca w domu. Coraz więcej osób chce postawić na samodzielność i założyć własny biznes. Każdy pragnie być sam dla siebie szefem. Jednak aby praca w domu zakończyła się satysfakcjonującym sukcesem należy wcześniej zorganizować odpowiednie miejsce pracy, ustalić godziny pracy oraz cele i wyzwania, które krok po kroku uczynią z nas lepszą wersją siebie i pomogą w osiągnięciu większych sukcesów. Jak więc zorganizować stanowisko pracy w domu, aby dobrze się nam pracowało i osiągnąć wielki sukces? Oto kilka moich wskazówek:

1) Znajdź odpowiednie miejsce pracy.
Znalezienie miejsca do pracy w domu to podstawa! Przede wszystkim musi być przestronne. Najlepsze miejsce to blisko okna, gdzie pada najwięcej światła dziennego. Należy również dopasować wysokość fotela do swoich predyspozycji, tak aby nie siedzieć za wysoko ani za nisko. Na biurku powinny znajdować się tylko niezbędne nam do pracy gadżety, jak np. zeszyt czy organizer.
2) Zaplanuj swój dzień i ustal godziny pracy.
Bądźmy realistami. Najprawdopodobniej nie będzie to działać dokładnie jeśli jesteś w domu, ale ważne jest, że przez dzień masz ustalone godziny, aby wykonać swoją pracę. 
3) Normalny dzień.
Wszyscy mamy dni, kiedy najchętniej siedzielibyśmy w piżamie i koku w łóżku z laptopem. Pozwól sobie obudzić się rano i wykonać podstawowe czynności tak jakbyś wychodził do pracy poza domem. Maile mogą poczekać, uwierz mi facebook nie zniknie. Weź prysznic, wypij kawę, idź na spacer z psem, zjedz spokojnie śniadanie. Nie wiem jak wy, ale ja przed 10 nie włączam komputera, nie sprawdzam maili ani fejsa. A zazwyczaj wstaję już o 7 rano ;-)
4) Pilnuj godzin pracy.
Trzymaj się ustalonych terminów pracy. Jeżeli przykładowo ustaliłaś, że spędzasz przed komputerem od 10 do 12 albo 19-21, a na spotkania ze znajomymi wyznaczyłaś godzinę między 16 a 18, to nie zerkaj w telefon lub tablet podczas spotkania. Skup się na rozmowie ze znajomym.
5) Znajdź nowe sposoby na wyzwania dla siebie.
Stawianie sobie nowych celów i wyzwań jest najlepszym sposobem na ulepszanie siebie. Bądź jutro lepszą wersją siebie. Nie ważne czy zaczynasz ćwiczyć, żeby być fit. Możesz wybrać inną drogę np. nauczyć się języka hiszpańskiego lub francuskiego czy zapisać się na kurs fotografii albo poznać tajniki tworzenia stron internetowych, w tym język html.

A jak wygląda wasze miejsce pracy?

Na chłodne jesienne dni warto zaopatrzyć się już w  kurtki i płaszcze, które czas wyciągnąć z szafy lub upolować coś nowego. Zapoznajcie się z ofertą beautifulhalo.com poniżej :-)
click  *  click  *  click

click  *  click  *  click  *  click
poklikacie?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

5 komentarze:

  1. Fajny post ;)

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nigdy nie przygotowuję sobie miejsca do pracy:D
    U mnie to wszystko na spontan leci :D
    Poklikałam :* A Ty poklikasz u mnie?:)
    http://grlfashion.blogspot.com/2015/11/wspopracacooperation-with-bangggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. W pełni się z Tobą zgodzę. Organizacja godzin jest konieczna!!! Ja wszystko wpisuję w kalendarz a mam dwa duży i mały do torebki, by mi nic nie umknęło na spotkaniu. Każda godzina rozpisana wtedy nie mam poczucia, ze doba to za mało godzin ;) Bardzo przydatny wpis!!! Bo mało kto w zabieganym swiecie organizuje sobie czas, a pracując w domu wiemy doskonale jak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przydatny wpis:D pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje miejsce pracy choć jest male to zawsze dobrze zorganizowane do całonocnej nauki ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)