NOW POLAND VS. BLUE BLOOD


Cześć .
Dawno nie było na blogu bitwy na stylizacje, więc pora nadrobić zaległości. Obie poniższe stylizacje nadają się zarówno na oficjalne wyjścia do pracy, spotkanie biznesowe, jak i na spotkanie ze znajomymi.

TERAZ POLSKA
Stylizacja biało-czerwona z elementami szarości i beżu. 
teraz polska

BŁĘKITNA KREW
Tutaj zestawiłam turkusową mgiełkę ze skórzaną ołówkową spódnicą z frędzlami. Do tego dobrałam bordowe rajstopy oraz czarne botki. Dodatkowo jako ciepły akcent biała kurtka z futerkiem.
blue blood

Która lepsza?

5 komentarze

  1. Pierwsza stylizacja najbardziej do mnie przemawia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie pierwszy zestaw. Żakiet jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwień czerwień i jeszcze raz czerwień ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza bardziej mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)