Get the look: Ashley Tisdale


Cześć.
Stali bywalcy mojego bloga wiedzą, że jestem fanką Ashley Tisdale i inspiruje się jej stylem. Dlatego postanowiłam wznowić cykl 'Get the look' i ponownie wziąć pod lupę 4 stylizacje Ashley i stworzyć podobne outfity z produktami shein.com Wiadomo że produkty shein są tańszymi odpowiednikami rzeczy, które Ashley ma na sobie.

Stylizacja 1
Długi karmelowy płaszcz zestawiłam z jasnymi rurkami i białym t-shirtem. Jako element ozdobny dodałam pleciony pasek do spodni. Paski to nieodłączny element moich stylizacji, bo podtrzymują spodnie. Stylizacja dobra na spacer po mieście czy spotkanie za znajomymi.
 coat * top * pants * belt
Stylizacja 2
Outfit bardziej imprezowy niż na codzienne wyjścia z domu.
 cardigan * top * shorts * tights
Stylizacja 3
Zestawiłam skórzaną kurtkę ramoneskę z szarymi rurkami i wzorzystą bluzką i botkami w stylu khaki. Outfit dobry na codzienne wyjścia do szkoły lub uczelnię.
 jacket * blouse * pants * shoes
Stylizacja 4
Total black look połączony z płaszczem w cętki leoparda, który dodaje drapieżnego pazura całej stylizacji.
coats * blouse * pants * shoes


Podoba wam się?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

10 komentarze:

  1. Świetne rzeczy :) bardzo ładny blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te stylizacje, najbardziej jednak ta ostatnia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane, super ciuszki!:)
    Klikniesz również u mnie w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że Ashley ma taki fajny styl :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post
    Bardzo fajny pomysł, mam nadzieje że kiedyś pojawi się np. Get the Look Lua Perez

    Jeśli masz ochotę, zajrzyj do mnie Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam, ale sprawdzę i może kiedyś się pojawi ;)

      Usuń
  6. Stylizacja 2 i 4 bardzo przypadła mi do gustu, aż sama chciałabym coś takiego ubrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ashley bardzo sie zmieniła. Fajny look.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Karmelowy płaszcz jest świetny. Pierwsza i trzecia stylizacja jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie Ashley jak i jej stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)