nieśmiałość


Cześć.
Egzamin, spotkanie w sprawie pacy, randka czy zwykłe spotkania ze znajomymi dla niektórych osób to ciężkie przeżycie. Mimo wcześniejszych przygotowań i wmawianiu sobie, że wszystko będzie w porządku i tak w finalnym momencie następuje jakaś blokada, która nie daje nam powiedzieć tego co tak naprawdę chcielibyśmy powiedzieć. Znacie to uczucie? Tak! Należę do osób nieśmiałych. Nawiązywanie nowych kontaktów przychodzi mi z trudem. Jestem nie ufna wobec nieznajomych i zanim komuś zaufam trwa to długi okres czasu. Jednak z nieśmiałością można walczyć i da się ją pokonać, a nawet polubić :-) Każdego dnia powtarzaj sobie "Dasz radę" "Wszystko się uda" "Jak nie Ty, to kto?" Częściej wychodź z domu, nie zamykaj się sam na sam w czterech ścianach. Zwykły spacer z psem może być okazją do zawarcia wielu znajomości i do rozmowy na tematy, które interesują miłośników psów.
Przed ważnym egzaminem czy rozmową o pracę warto dobrze się wcześniej przygotować. Nie ucz się kilka godzin przed egzaminem, bo to nic nie da, a tylko nie potrzebnie się stresujesz. Warto uczyć się systematycznie. Idąc na spotkanie w sprawie pracy warto wcześniej poczytać w internecie trochę o firmie, w której chcemy pracować. Taka wiedza może zwiększyć nasze szansę na pracę w tej firmie.

Jesień to czas, który lubię najbardziej, bo lubię ubierać się na tzw. cebulkę. Chłodne dni, a zwłaszcza poranki i wieczory, wymuszają noszenie kilku warstw. Przygotowałam specjalnie dla was dwa kolaże z produktami shein. Na pierwszym są kurtki, na drugim płaszcze. Zachęcam do klikania w linki ;-)
 tutaj - tutaj - tutaj
tutaj - tutaj - tutaj
tutaj - tutaj - tutaj
tutaj - tutaj - tutaj

Macie już odzież wierzchnią na sezon zimowy?

5 komentarze

  1. Na pewno przyda mi się porada odnośnie egzaminów, sam uczę się teraz do teoretycznego testu na prawo jazdy, a co gorsza po angielsku... Sam lubię jesień :) z jednej strony, ze są moje urodziny :) a z drugiej stron, uważam ze bardzo kolorową pora roku.
    Buziaki Kuba :*

    OdpowiedzUsuń
  2. To, o czym piszesz, jest mega, mega ważne. Stres bywa ogromny, ale wiara w siebie musi byc! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety ostatnio miałam taką wewnętrzną blokadę, kompletnie zamknęłam się w sobie... Ale na szczęście mam świetnych przyjaciół, którzy mi zawsze w takich sytuacjach pomagają. i też zawsze powtarzam sobie, że jak nie ja to kto. Od razu mi pomaga :D Świetny post!
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Także jestem nieśmiałą osobą, pierwsze spotkania z nowymi ludzmi zaczynam od milczenia. Bardzo tego nie lubię, ale tak już mam, staram się z tym walczyć. Bardzo fany post :D A co do okrycia to już posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)