oferta shein plus size



Cześć.
Shein.com to znany wszystkim chiński sklep internetowy. Większość blogerek miało przyjemność współpracować z tym sklepem. Z reguły rzeczy w chińskich sklepach są małe, a rozmiary zawyżane. Jednak oferta shein ma w swoim asortymencie również rozmiary dla blogerek plus size. Jestem żywym przykładem, że współpracę z shein mogą podjąć nie tylko szczupłe blogerki, ale i również te, o bardziej kobiecych kształtach.
Moda na rozmiary większe niż 38 staje się coraz bardziej popularna, a modelki plus size są coraz bardziej pożądane w świecie mody. O modzie na plus size już kiedyś pisałam, a kto nie widział, to odsyłam go tutaj. A teraz chciałam wam pokazać 4 fajne, naprawdę świetne sukienki w rozmiarze plus size dostępne na stronie shein.com

klik5 - klik6 - klik7 - klik8

Poklikajcie trochę w linki shein.
ps. podaj ceny sukienek w komentarzu, a polecę twojego bloga w następnym poście :)


3 komentarze

  1. oni maja faktycznie ogromna oferte!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne sukienki, ta ostatnia szczególnie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)