Less is more


Cześć.

W tworzeniu stylizacji najważniejszy jest dla mnie minimalizm. Bluzka czy zwykły t-shirt, spodnie, buty, sweter, kurtka, zegarek to podstawa moich stylizacji. Nie noszę biżuterii na co dzień. Jedynie noszę kolczyki, których prawie nie zdejmuję. Nawet kiedy śpię. Dopełnieniem moich codziennych stylizacji są okulary "zerówki". Przyzwyczaiłam się do ich noszenia od dziecka. Kiedyś nosiłam okulary, które korygowały moje prawe oko z zaćmą, ale po operacji wycięcia plamki ocznej pani doktor powiedziała, że nie potrzebuję już nosić okularów korygujących wzrok, dlatego noszę teraz "zerówki". Odeszłam trochę od tematu, a miałam pisać dlaczego mniej znaczy więcej.
Noszenie mniejszej ilości ciuchów nie oznacza wychodzenia z domu w krótkim topie odsłaniającym brzuch i przykrótkiej mini. Nie na tym polega minimalizm. Minimalizm polega na noszeniu mniejszej ilości biżuterii. Czasami zdarzają się osoby obwieszone dodatkami jak choinka bożonarodzeniowa, a to nie wygląda dobrze. W kompletowaniu ubioru lubię kierować się zasadą "na cebulkę" zwłaszcza jesienią i zimą. I nie ma w tym nic złego, chociaż tutaj również zdarzają się wpadki. W ubieraniu na cebulkę trzeba zwrócić uwagę co do czego pasuje, umieć łączyć wzory, a co nie jest takie łatwe. Amatorom zaczynającym przygodę z modą polecam łączyć na początek dwa kontrastowe kolory np. czerń z bielą, róż z szarością. Łączenie kolorów jest dużo prostsze niż łączenie wzorów.
Poniżej moja konkursowa stylizacja na portalu pasujemi.pl. Polecam odwiedzić ten portal, bo dzięki niemu dowiedziecie jaki jest wasz typ kolorystyczny (wiosna, lato, jesień, zima) oraz jaki jest wasz typ sylwetki (jabłko czy gruszka lub wazon).

link do stylizacji

A Wy stosujecie minimalizm w swoich codziennych stylizacjach?

1 komentarze

  1. Ja zdecydowanie stosuję :) Zwłaszcza w noszeniu biżuterii. Czasem zwykły t-shirt i dżinsy wyglądają lepiej niż totalny miszmasz barw i wzorów

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)