Gościnny post Klaudii




Witajcie, dzisiejszy post pisze ja, Klaudia z bloga : clauditta-blog.blogspot.com.
Co mogę o sobie powiedzieć? Właściwie myślę, że można mówić o mnie wiele, ponieważ co chwila sama siebie samą zaskakuj. W każdej minucie wynajduję inny pomysł, plan, bądź idee. Większość rzeczy za które się łapie nie przychodzi mi łatwo. Jednak nie poddaje się pod wieloma aspektami ,a wręcz przeciwnie, dzięki temu nauczyłam się czegoś - niektóre rzeczy dostajemy od razu, o inne musimy zawalczyć, zaś jeszcze inne przychodzą z czasem do nas. Najważniejsze, by się nie poddawać. Pisze książki, choć łączenie słów w magiczną i interesującą całość rzadko mi się udaje. Jednak moje hobby ciągnie się już od dobrych 8 lat i wiem, że czas który spędzam nad pisaniem, nie należy do straconego czasu.
Nauczyłam się języka duńskiego, choć już miałam miesiąc wątpliwości, czy kiedykolwiek się go nauczę. Często ta beblanina doprowadzała mnie do szału - nic nie rozumiałam. Teraz czasem chciałabym posiadać możliwość nierozumienia :p
 I wreszcie jednego dnia do mojej głowy wpadł ten pomysł - spróbować pisać bloga.
Opowiadania już trzy pisałam w internecie... stronki na facebooku mam... czas na coś większego, pomyślałam wtedy. I zaczęło się.
Ogólnie założyłam bloga z myślą o pisaniu o moim troszkę innym życiu, ponieważ nie dość, że mieszkam od ponad 2 lat w Danii, to również żyję na odległość z moim kochanym chłopakiem Kamilem. Tak, więc na moim blogu na pewno spotkacie wiele tematów miłości oraz fotorelacji z Danii i również innych miejsc - kocham zwiedzać i podróżować.

Aczkolwiek nie tylko o tym pisze, osoby lubiące posty ze stylizacjami i profesjonalnymi zdjęciami również znajdą coś dla siebie. Czasem uwielbiam bawić się w "zrób to sam" i lubię robić konkursy z nagrodami.
W niedalekich planach dotyczących bloga mam zamiar dodać inne, nowe, ciekawe tematy postów, na przykład porady dotyczące fotografowania, choć będą to raczej posty napisane ze współpracą zawodowego fotografa, oraz recenzje i oceny książek i różnych produktów.
Tak, więc serdecznie wszystkich zapraszam na : clauditta-blog.blogspot.com

I bardzo, bardzo dziękuję Justynie za możliwość napisanie przeze mnie tego postu! :) 



2 komentarze

  1. O muszę zajrzeć na twojego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z twoim cytatem, że o niektóre rzeczy musimy powalczyć, a niektóre przychodzą do nas z czasem, więc warto czekać i nie poddawać się ;)

    tym razem wygrała Klaudia, a w następnym konkursie może wygrasz Ty?

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)