casual dress


Cześć.

Szpilki i sukienki to zdecydowany atrybut kobiecości. Każda kobieta, dziewczyna powinna mieć w swojej szafie przynajmniej jedną parę szpilek na specjalne okazje oraz kilka par sukienek, zarówno tych codziennych, jak i wyjściowych. Tydzień temu prezentowałam wam kilka przykładowych outfitów z produktami beautifulhalo.com, a poniżej wybrałam kilka moim zdaniem ciekawych sukienek, w których każda z nas poczuje się komfortowo i kobieco.
Która sukienka podoba Wam się najbardziej?

                           dress1                            dress2                                      dress3                         
    dress4                         dress5                          dress6

zobacz więcej tutaj

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

10 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się 1 i 5 sukieneczka :) poklikałam
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza w kropeczki przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 mi się najbardziej podoba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. szara, asymetryczna sukienka jest piękna :)
    pozdrawiam, gabsstylee :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki nr 2 i 6 są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kiecki ja bym wszystkie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne sukienki, ale jednak najbardziej podoba mi się 1. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)