sweet '70s vs. dama pik


Cześć.
Uwielbiam jesień za ciepłe kurtki i swetry, kolorowe liście w parkach, wieczory z kakao/gorącą czekoladą, jesienną modę, spacery, czas spędzony przy oglądaniu seriali tv, pyszne ciasta z jabłkami/śliwkami, czas spędzony przy czytaniu dobrej książki,... Mogłabym wymieniać wymieniać i wymieniać, bo kocham jesień bardziej niż lato. A Wy za co lubicie jesień?

Różowe lata siedemdziesiąte
Do dzwonów i kwiecistej tuniki dobrałam masywne botki i parkę. Jako akcent różowych lat 70. wybrałam pojemną różową torbę i okulary oraz opaskę na włosy.
sweet '70s

Dama Pik
Elegancka, silna, zdecydowana kobieta, która wie czego chce.
Zestawiłam sukienkę w pionowo-poziome paski z czerwonymi botkami i czarnym blezerem/marynarką. Dobrałam złote dodatki, czarną pojemną torebkę oraz czerwone usta!
dama pik
Który lepszy?

4 komentarze

  1. fajny blog, dopiero znalazlam, ale minus ze zadnej strony nie moge otworzyc w nowej karcie bo jak nacisne ppm to cos na mnie warczy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dama Pik, zdecydowanie! :-)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)