Przegląd trendów jesień-zima 2015/2016


Cześć.
Rozpoczął się nowy rok szkolny, a z nim wrzesień. Za kilka tygodni powitamy kalendarzową jesień. W sklepach już rozpoczął się nowy sezon, niebawem pojawią się również wyprzedaże. To jest dobry moment, aby przyjrzeć się trendom, jakie będą rządzić w nadchodzącym sezonie. Wiele rzeczy się powtarza, są rzeczy, które mijają, a są takie, które powracają. Jesteście gotowi na nowy sezon?
Postanowiłam zrobić to trochę w innej formie niż na innych blogach i stworzyłam własne propozycje stylizacji do panujących trendów. Problem miałam tylko z punkiem, bo to nie mój styl.

MILITARIA
Styl militarny staje się coraz bardziej kobiecy. W końcu panie również mogą służyć w wojsku, ale tu chodzi głównie o kreatywne łączenie elementów militarnych z futrzanymi dodatkami bądź eksperymentowanie z koronką.
Moja propozycja to bluza z frędzlami, legginsy połączona z botkami z klamrami i torebką.
military look

FOLK
Słowiańskie i azteckie wzory, a także afrykańskie plecionki dobrze komponują się z delikatną koronką lub miękkim futrem.
Moja propozycja to biały top, wzorzysta maksi połączona z kamizelką w wzór folkowy i botkami open toe.
folk

PUNK
Teraz punk nie jest już taki ostry jak dawniej. Tiule, koronki i czerwień to nowy pomysł na powrót stylu lat 80. W połączeniu z lakierowaną skórą i ćwiekami będzie sexy. Można również połączyć kratkę z paskami.
Moja propozycja to spódnica w kratę połączona z koronkową bluzką, wysokimi butami. Jako dodatki dodałam nausznicę, skórzaną bransoletkę i uszy myszki miki jako zabawny akcent.
punk

PASKI
Styl marynarski to już nie tylko look na plażę. Teraz paski są wszędzie. Według mnie najlepsze są wersji czarno-białej niczym zebra. Takie zestawienie idealnie wpasowuje się w strój do pracy.
Moja propozycja to połączenie pionowych pasków z poziomymi lub skośnymi.
paski

FUTRO
Tylko i wyłącznie sztuczne futra i futerka. Nie ważne krótki czy długi włos, dłuższe fasony możemy związać paskiem, a krótkie narzucamy na ramoneskę lub płaszcz/trencz.
Moja propozycja to połączenie futrzastej kamizelki z jasną dżinsową koszulą i ciemnymi spodniami oraz ciężkimi butami w stylu wojskowym. Dodatki wybrałam delikatne.
futro

LATA 70
Dla wszystkich fanów lat 70 i spodni z rozszerzonymi nogawkami mam dobrą wiadomość: DZWONY wracają do łask. Moda na retro wciąż na czasie.
Moja propozycja to spodnie dzwony, lekki top, buty na koturnie oraz płaszcz i torebka w stylu retro.
'70s
FRĘDZLE
Frędzle są wszędzie, na ubraniach, przy butach, a nawet na dodatkach.
Moja propozycja to klasyczne dżinsy, top z frędzlami, biała ramoneska, kowbojki.
fringe
GRAFICZNE KWIATY
FLOWER FOREVER! Kwiaty pozostają. Duże i wyraźne. Jednak nie wyglądają już tak słodko i nie mają nic wspólnego z naturą, przypominają bardziej graficzne printy.
Moja propozycja to tunika w graficzne printy, szare spodnie rurki oraz sportowe obuwie albo sukienka i szpilki nude.
graphic flower


Który trend będziecie nosić w nadchodzącym sezonie?

8 komentarze

  1. Powiem szczerzę, że moda na ten sezon jakoś nie koniecznie wpada w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę oglądać takich wpisów, bo chciałabym wszystko!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam frędzle :))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę tutaj parę rzeczy dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lata 70 super, folk super, ale futra nie :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naturalnym futrom stanowczo nie! ale są jeszcze sztuczne ;-)

      Usuń
  6. Zapewne standardowo będę ubierała się nieco "punkowo", według definicji jaką podajesz powyżej, chociaż dla mnie bardziej rockową :D Oraz paski + skate style. Mam nieco pomieszany styl, ale to w sobie lubię. W szafie właściwie większość z trendów, o których pisałaś, mam. Powinnam być spokojna i nie posądzana o nie bycie anty-modowym stworem, haha. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)