MOVIES TAG


Cześć.
Jak Wam mija niedziela? Oglądacie filmy w sobotnie i niedzielne wieczory? Jeśli tak, to ten post (czyt. tag) jest dla Was. Ostatnio mało czasu poświęcam na oglądanie filmów, ale jak każdy kinoman mam swój ulubiony gatunek filmów, które oglądam najchętniej. Głównie są to komedie, dramaty i romanse ;-) Jeżeli chcecie wiedzieć jakich aktorów lubię i po jakie filmy sięgam najczęściej, to zapraszam do przeczytania poniższego tagu.
1. Ulubiony film wszech czasów?
"Pretty Women", "Dirty Dancing"
2. Ulubiona scena z tego filmu?
scena Pretty Women kiedy Julia Roberts przymierza kilkanaście ubrań, scena finałowa Pretty Women,
ulubiona piosenka z Dirty Dancing She's like the wind,a w tle najlepsze momeny ;)
3. Ulubieni aktorzy/aktorki?
aktorki: Meg Ryan, Julia Roberts, Ashley Tisdale, Małgorzata Kożuchowska, Julia Kamińska
aktorzy: Zac Efron, Mario Casas, Filip Bobek, Daniel Radcliffe, Richard Gere
4. Najbardziej irytujący aktorzy/aktorki?
aktorki: Miley Cyrus
aktorzy: Jim Carrey
5. Ulubiony reżyser?
Nie mam ulubionego reżysera, bardziej zwracam uwagę na obsadę filmu.
6. Twój ulubiony film, który poprawia Ci humor/sprawia przyjemność?
Trzy metry nad niebem <3
7. Ulubiona scena płaczu?
Nie zdarzyło mi się jeszcze płakać na żadnym filmie, ale parę razy zdarzyło mi się wzruszyć, współczuć bohaterowi filmu.
8. Postać z filmu, która sprawia, że boisz się najbardziej? 
Rzadko oglądam horrory, ale dawno temu oglądałam film z Danielem Radcliffem "Kobieta w czerni". I za każdym razem kiedy w filmie pojawiała się tytułowa kobieta w czerni strasznie się bałam, dlatego nie oglądam horrorów.
9. Film, który ty lubisz, a inni nie przepadają za nim?
moi znajomi raczej nie przepadają za filmem "Trzy metry.."
10. Film, którego ty nie lubisz, a inni uwielbiają?
Kac Vegas (uważam ten typ filmów za kicz)
11. Ulubiony duet filmowy?
Maria Valverde i Mario Casas
12. Ulubiony film animowany?
Lorax, Kraina lodu
13. Aktor/aktorka, którym jesteś zauroczony?
Zac Efron, bo wiadomo i Ashley Tisdale, która inspiruje mnie modowo i w ogóle lubię ją/ich ;-)
14. Ulubiony czarny charakter?
nie mam
15. Jaki film zaskoczył Cię najbardziej?
"Jeden dzień" i "Gwiazd naszych wina". Oba te filmy to dramaty, czyli mój ulubiony gatunek, jednak zakończenie obu filmów zaskoczyło mnie, nie spodziewałam się takiego zakończenia.
16. Jeśli mógłbyś zachować tylko jeden film, co by to było?
"Szczęśćiarz" albo jakiś inny film, w którym gra Zac Efron ;-)
17. Rekomendacja filmu i dla kogo?
Polecam film "Mama" z 2014 roku, który opowiada historię samotnej matki wychowującej syna, który cierpi na zespół ADHD.
18. Gdybyś mogła/mógł jakiego aktora/aktorkę byś poślubiła?
Uznam to pytanie za retoryczne ;P
19. Remake, czyli jaki film chciałabyś zobacz w nowszym wydaniu?
Dirty dancing i w roli Johnnego widziałabym Efrona, a w roli Baby - Taylor Swift ;-)
20. Gdybyś dowiedziała się, że jutro umrzesz, jaki film chciałabyś zobaczyć jako ostatni?
Magic Mike XXL ;D
21. Ulubiony gatunek filmowy oraz ulubiony film, z tego gatunku?
Dramat lub/dramat romantyczny. np. Szczęściarz, Pamiętnik, Najdłuższa podróż.
22. Jaki był pierwszy film, który oglądałaś w kinie?
To było tak dawno, że nie pamiętam, sama nie chodzę do kina.

Lubicie oglądać filmy?

shein tutaj
dressin tutaj

12 komentarze

  1. Pytanie czy lubimy oglądać filmy sama uznam za retoryczne :D
    Nie widziałam, że obejrzałaś mame :)
    Czemu magic mike xxl jako ostatni? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, tak. Jim Carey również mnie irytuje. Natomiast zdziwiłem się przy pozycji z postacią z filmu, której się najbardziej boisz. Miałem okazję oglądać "Kobietę w czerni" i według mnie nie należał on do najstraszniejszych filmów :D

    (U mnie Harry Potter TAG)
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam te filmy :))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że obie lubimy dramaty, melodramty i obie nie przepadamy za horrorami.
    Świetny post. Jestem kinomanką, więc jak najbardziej trafił w mój gust.
    Dołączam do grona obserwujących oraz zapraszam do mnie i mojej przyjaciółki
    http://bydominikola.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam te filmy, nakręcone na podstawie książek Sparksa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pretty Woman też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś tak też Jim Carey mnie irytuje... Miley tez, ale bardziej jako piosenkarka, bo jako aktorke znam ja tylko z Montany ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też właśnie obejrzałam tylko filmową wersję HM, a na Last Song jakoś nie mam ochoty ;)

      Usuń
  8. Kobieta w czerni to świetny film i przyznam się, ze momentami również mnie przerażał:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prze super tag! Gwiazd naszych wina! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jim irytujący? :) Hihi, ja go uwielbiam! :P
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)