konkurs - wygraj post promocyjny na moim blogu!


Cześć.

W poprzednim poście pisałam Wam, jak zdobyć popularność bloga. Jednym ze sposobów jest współpraca między blogerami i promowanie blogów.  Postanowiłam z okazji zdobycia (jakiś czas temu) 200 obserwatorów zorganizować dla Was mini konkurs, w którym nagrodą będzie promocja waszego bloga bądź napisanie 1 notki na moim blogu. Wybór należy do Was.

Warunek obowiązkowy:
- być publicznym obserwatorem bloga Jasminen Girl i napisać w komentarzu pod jaką nazwą obserwujesz bloga.
Dodatkowo nieobowiązkowo:
- udostępnienie grafiki konkursowej na swoim blogu, do pobrania tutaj
- polubienie fanpage bloga na Fb Jasminen Girl tutaj
Czas trwania: 19.09 - 27.09.2015 r.
Wyniki ogłoszę 29 września 2015 r.

ps. Jeżeli macie jakieś pytania do mnie bądź chcielibyście porozmawiać, to śmiało piszcie na mojego blogowego maila sawannah13@gmail.com ;)

7 komentarze

  1. Obserwuje twojego bloga pod nazwą Dominika Biadasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję już od dawna jako Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję Cię już od bardzo dawna jako Justyna Parucka :) Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Clauditta B
    Polubiłam jako: Klaudia Burzyńska :)
    Pozdrawiam!
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Julia Tarasiewicz, lubię jako Blogerka Juliaa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako Dosia Domi.
    Polubiłam fanpage jako Dominika Saletnik.
    Dodałam baner na blogu: be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzę twojego nicku wśród obserwowanych :)

      Usuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)