Closet Confidential TAG


Cześć.
W blogosferze wśród blogów modowych popularny jest tag 'closet confidential', który polega na opowiedzeniu w kilku zdaniach o zawartości swojej szafy. Blogerki urodowe zmieniają nieco formułę na bardziej kosmetyczną. Jednak ja jestem wierna ubraniom, które kocham bardziej niż kosmetyki. Uwielbiam się przebierać, ubierać i fotografować swoje ubrania. Zapraszam więc do krótkiego przeglądu zawartości mojej garderoby.
1. Co jest najstarszą rzeczą w twojej garderobie?
    ??? Kupując ubrania zwracam uwagę na 3 rzeczy: cenę, rozmiar oraz jakość. Staram się nosić ubrania aż do pierwszego poważnego zniszczenia. Nie zdarzyło mi się jeszcze ubrać coś tylko na jeden raz. Wracając do pytania: jedną z "starych" rzeczy jest koszula w niebieską kratę (widoczna poniżej na zdjęciu). Nie pamiętam już gdzie i za ile ją kupiłam, ale wciąż wygląda dobrze, choć była już prana kilkadziesiąt razy.
2. Co jest najnowszą rzeczą w twojej garderobie ?
Aktualnie kompletuję garderobę na nowy sezon jesień-zima 2015/16. W mojej garderobie pojawiły się dwie nowości. Pierwsza to przesyłka od shein, a druga to zakup w sklepie stacjonarnym, również chińskim markecie. Tutaj muszę się pochwalić, ponieważ spodnie są rozmiar 40/L, a jeszcze rok temu kupowałam 42. Szkoda, że popełniłam błąd przy zamawianiu tuniki, bo jest trochę dla mnie za szeroka, ale ogólnie fajna. 
tunika z frędzlami klik
spodnie niebieskie dżinsowe - sklep stacjonarny

3. Co jest najdroższą rzeczą?
Najczęściej kupuję odzież w sieciówkach bądź w mniejszych sklepikach lub bazarach, więc nie wydaję na ubrania dużo pieniędzy. Średnia suma na moje zakupy nie przekracza banknotu o nominale 100 zł.
4. Co jest najtańszą/najbardziej przystępną rzeczą?
Wszystko.
5. Co było największą okazją/przeceną?
Nie pamiętam, bo nie chodzę na wyprzedaże. Na zakupy wybieram się tylko wtedy kiedy czegoś naprawdę potrzebuję albo coś mi się podoba ;-)
6. Jaka rzecz była największą stratą pieniędzy?
Nie pamiętam, ponieważ z reguły rozsądnie podchodzę do zakupów. Przed planowanymi zakupami najpierw robię reorganizację szafy, a potem listę czego potrzebuję.
7. Pokaż 3 ulubione rzeczy z twojej garderoby?
Mam kilka swoich ulubionych rzeczy, w których mogłabym chodzić codziennie. Poniżej prezentuję wam moje 3 outfity z minionego tygodnia.

Jeżeli jeszcze nie robiłyście tego tagu, a chcecie to chętnie poczytam wasze odpowiedzi.
ps. wciąż możecie zgłosić się do mojego konkursu klik

4 komentarze

  1. Nic dziwnego, ze koszula w srodku jest ulubiona - naprawde fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag :) Chyba się skuszę i zrobię go na swój blog :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny taki post , a tunika z frędzelkami jest świetna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie najdroższymi rzeczami są kurtki zimowe i kozaki, na tym nie oszczędzam :)
    A niektóre rzeczy mam jeszcze z gimnazjum :) Szanuję ubranka, więc długo mi służą :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)