5 sposobów na jesienną nudę


Cześć.

Od wczoraj rozpoczęła się kalendarzowa jesień. Pogoda na zewnątrz również już jest bardziej jesienna niż letnia. Co robić w chłodne jesienne dni?

1. Wieczory z kulturą.
Na pytanie: co najwięcej osób robi w długie chłodne wieczory? Większość odpowiada, że spędza je oglądając ciekawy film bądź serial lub czyta książki. Jest to najprostsza forma spędzania wolnego czasu dla osób lubiących biernie wypoczywać.

2. Sport.
Aktywnie spędzać wolny czas można przez cały rok, a zwłaszcza w chłodne dni. Bo nic tak nie rozgrzewa jak bieganie, skakanie czy po prostu zwykłe ćwiczenia rozciągające. Nie chowajmy, więc rowerów na zimę do piwnicy. Dla mniej aktywnych polecane są spacery.

3. Spotkania ze znajomymi.
Można umówić się ze znajomymi do klubu czy kina. Można także zrobić u siebie w domu tzw. 'domówkę'. Po co siedzieć samemu w domu i narzekać na pogodę, jeżeli w gronie znajomych może być weselej i zabawnie. Dobrym pomysłem jest impreza tematyczna, czyli wybieramy jakiś motyw przewodni np. 'halloween' i wszyscy muszą dopasować kostiumy, jedzenie, muzykę itd.

4. Wieczór SPA
Długie jesienne i zimowe wieczory sprzyjają zabiegom pielęgnacyjnym. Możemy zrobić sobie taki wieczór same albo zaprosić koleżanki na nocowanie.

5. Dusza artysty.
Ostatni punkt jest skierowany do kreatywnych i uzdolnionych osób, które potrafią zrobić coś z niczego. Podczas spaceru możemy pozbierać kilka liści, a potem zrobić oryginalny obraz i oprawić w ramkę. Ramkę również można zrobić z patyków, zobacz tutaj, tutaj. Dobrym pomysłem jest zrobienie kilku ciekawych zdjęć, a potem zrobić z nich kolaż, który będzie świetną ozdobą na ścianie bądź komodzie. Rzeczy zrobione własnoręcznie czasami cieszą oko bardziej niż te kupione ze sklepu. A podczas wykonywania jesteśmy pochłonięci pracą, że nie mamy czasu narzekać na nudę.

A Wy jakie macie sposoby na jesienną nudę?

10 komentarze

  1. Świetne sposoby! Ja się nigdy nie nudzę, bo zawsze znajdę zajęcie ;) Ale gdybym się nudziła to książka byłaby najlepszą opcją ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W jesień staję się bardziej kreatywna i moja dusza artystki wychodzi na światło dzienne :D . Nie mam czasu na nudę w tę porę roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stawiam tylko i wyłącznie na sport. Zaczynaja mi sie studia i miedzy zajęciami spędzam polowe mojego czasu na silowni resztę przeznaczę na bloga. Chociaż ostatnio także chciałam coś ciekaeego poczytać może polecisz jakaś dobra książkę. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktualnie czytam "Papierowe miasta" Johna Greena, i muszę przyznać że nie wiem czemu się długo wahałam przed przeczytaniem jej, filmu jeszcze nie oglądałam :)

      Usuń
  4. Ja na jesienną chandrę wybieram siłownie, zawsze wracam naładowana pozytywną energią. Także spotkania ze znajomymi lub film z chłopakiem są dobrym sposobem na coraz dłuższe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na razie czytam książki i oglądam filmy. :P

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie najbardziej do gustu przypadł mi punkt z domowym spa :3 chociaż najczęściej wieczory jesienne spędzam pod kocem z gorącą herbatką i jakąś książką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka jak dla mnie jest najlepszą propozycją, bo wolę czytać niż oglądać filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja stawiam na maratony filmowe i odrobinę ruchu :) Poki będzie ciepło, planuję biegać, a potem wracam do fitnessu :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)