Gorący dzień


Cześć.
Sierpień w tym roku obfituje w wyjątkowo upalne dni. Nie pamiętam, żeby 3 tygodnie pod rząd były tak wysokie temperatury. Dopiero w drugiej połowie sierpnia prognozy mówią o stopniowym ochłodzeniu do 25-20. W takie dni warto pamiętać, aby wypijać minimum 2 litry dziennie wody! Można zjeść także jednego loda dziennie!
Co można robić w upalny dzień?

1. Czytanie książek.
Nie ważne czy na plaży czy w zaciszu domowym, ale książki potrafią być bardzo wciągające, że na chwilę możemy zapomnieć o otaczającym nas świecie.
"Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał się ze starym przyjacielem."
2. Oglądanie filmu/maraton serialowy.
Ta propozycja jest dobra zarówno na południe, jak i wieczór. W ostatnim czasie nawet mnie udało się obejrzeć kilka pozycji, ale o tym później.
3. Kąpiel/prysznic.
Kiedy na zewnątrz temperatura sięga 40 stopni  szukamy ochłody. Oprócz nawodnienia wewnętrznego w ramach możliwości można schłodzić się szybkim chłodnym prysznicem bądź urządzić sobie domowe SPA w relaksującej pianie ;-)
4. Słuchanie muzyki.
Nie od dziś wiemy o cudownych właściwościach muzykoterapii. Dodatkowo włączając jakiś rytmiczny kawałek możemy również potańczyć i spalić zbędne kalorie.
5. Trening.
Wysokie temperatury sprawiają, że człowiek staje się bardziej leniwy. Jednak zawsze można zapisać się na aerobik wodny. Ćwiczenia w wodzie sprawiają wielką frajdę, w dodatku woda sprzyja szybszej utracie tłuszczyku.
6. Ogród/działka
Kto ma możliwość i może poleniuchować sobie na wolnym powietrzu, np. między drzewami rozwiesić hamak, ten szczęściarz.

A wy jakie macie sposoby na przetrwanie upalnych dni?

Poniżej dodaję outfit z dnia dzisiejszego. Widać na zdjęciu mój nowy naszyjnik od shein.com
Lubicie delikatną biżuterię? 
naszyjnik - tutaj
shein - tutaj
dressin - tutaj
ps. jeśli chcesz, abym wyróżniła twój blog w poście wystarczy, że podasz cenę naszyjnika w komentarzu ;)
Nie jestem fanką Dody, ale piosenka "Nie pytaj mnie" spodobała mi się bardzo, a wy co sądzicie?

13 komentarze

  1. Ja stawiam na leniuchowanie przed telewizorem :-)
    Naszyjnik jest bardzo ładny :-)
    A co do Dody, również nie jestem jej fanką, jednak jest kilka piosenek które bardzo lubię :-) No i w sumie trzeba przyznać, że głos ma jak mało kto :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam czytać w takie upalne dni :) Czy to na plaży, w ogrodzie czy w domu - najlepsze zajęcie jakie można sobie znaleźć. Lubię też oglądać seriale, ale tylko wtedy, kiedy mam w pobliżu jakiś wiatrak, nienawidzę "gotować się" w upały! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow super ten naszyjnik !;)
    Lubie ta piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy w klimatyzowanych sklepach, wiatrak lub morze! <3

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. trochęza dużo tu różnych czcionek i jeszcze ten kursor :(

    Zobacz także: Gniazdka hermetyczne - gdzie je stosować?

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie proste naszyjniki. W upalne dni najlepszy jest basen :) Chociaż ja ostatnio oglądam zaległe seriale

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w upały nie wychodzę z domu, siedzę przed wentylatorem, lub korzystam z pięknego światła, by robić kolejne zdjęcia na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny naszyjniki :) miałaś na sobie
    A co ja w upał robię jak sobie radzę. W tygodniu w pracy siedzę (niestety zazdroszczę tym co wakacje mają) wiec ratuję klimatyzacja i picie dużo wody.
    a weekend jaki da rade to iść gdzieś nad wodę .
    Fajne sposoby na upal podałaś nawet trening :) który ja też robię, ale mniej intensywny

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjnik ładny. Ja stawiam na książki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hamak i książka to mój sprawdzony sposób. obecnie czytam Norę Roberts ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W upały wcale nie trzeba tylko lezec plackiem na plazy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. udaję, że wcale nie jest aż tak gorąco. jem lody. biorę prysznic kilka razy dziennie. idealną opcją jest wyjazd nad wodę i pływanie.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)