DRESSIN


Cześć.
Co słychać? Po upałach przyszło lekkie ochłodzenie, z którego ja osobiście się cieszę. Przyznam szczerze, że już nie mogę doczekać się jesieni (mojej ulubionej pory roku). Obecnie u mnie w domu trwa odświeżanie mojego pokoju. Wczoraj otrzymałam przesyłkę z zamówionymi rzeczami od dressin.com Na moją stylizację z wybranymi rzeczami musicie więc trochę poczekać :-)
 Jeżeli jeszcze nie słyszeliście o tym sklepie, to koniecznie musicie wejść na ich stronę i zarejestrować się. Każdy po zarejestrowaniu się na stronie dressin.com otrzyma darmowy bon $200 na dowolne zakupy.
Oto co ja wybrałam:
klik                                            klik        

Ostatnie dni sierpnia mijają mi ponownie na czytaniu, obecnie czytam "Maybe Someday" Colleen Hoover. Jako że jestem w trakcie to nie zdradzę wam jeszcze o czym jest, ale powiem gdzie możecie posłuchać piosenek, o których mowa w książce.
http://www.maybesomedaysoundtrack.com/listen.php


7 komentarze

  1. kliknęłam :)
    piosenka jest świetna!
    buziaczki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam asortyment tego sklepu, kilka dni temu spędziłam kilka godzin na przeglądaniu ich rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog! :) Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji jesli Ci sie spodoba poniewaz bardzo mi na tym zależy! ♥ Z góry wielkie dzięki :)
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba juz widzialam kiedys rzecy z tego sklepu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zajrzeć na ten sklep. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie asortyment tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też bardzo lubię jesień, ale ja to chyba każdą porę roku lubię :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)