Black&White



Cześć.
Ostatnie dni sierpnia zapowiadają się naprawdę gorąco. A za kilka dni początek roku szkolnego. I choć ja czasy szkolne mam za sobą, to dziś chciałam wam pokazać przykładową stylizację na rozpoczęcie roku szkolnego. Wiadomo pierwszego dnia szkoły obowiązuje dress code Biel i Czerń. Jednak od niedawna tak naprawdę jest to moje ulubione połączenie. Nie zaprzeczam że czasami lubię łączyć kolory. Najczęściej wybieram fiolet, niebieski, zielony, brązowy itp. Najważniejsza zasada jaką stosuję w ubiorze to przede wszystkim wygoda. Zgodnie z zasadą moda przemija, styl pozostaje. Jeżeli w czymś nie czuję się komfortowo to tego nie noszę, z trendów panujących w modzie wybieram tylko to co mi odpowiada i podoba się. Czasami bywa i tak, że coś przestaje być modne, a ja dalej to lubię. Mój styl to połączenie kilku stylów, mieszanka rzeczy eleganckich i sportowych.
 A jaki jest wasz styl?
Bluzka jaką otrzymałam od dressinn jest odpowiednia zarówno do stylizacji codziennych, jak i od święta. Muszę przyznać, że najbardziej podobają mi się koronkowe wykończenia rękawów, takiej bluzki szukałam od dawna. Bluzka nie jest aż nadto prześwitująca, ma małą wstawkę prześwitującą na plecach (widać tylko górną część pleców). Sorry, ale zapomniałam pozować tyłem. Może jeszcze kiedyś uda mi się przemycić tutaj jej zdjęcie.
                            bluzka                                         
 naszyjnik zegarek-sowa
ps. jak widać ściany w moim pokoju pomalowane są na fioletowo, czekam teraz tylko na nowe meble ;)
Jakie plany na ostatni weekend wakacji?
shein - tutaj
dressin - tutaj

4 komentarze

  1. lubię takie połączenia kolorystyczne
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że te stylizacje doskonale nadają się na rozpoczęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również stosuję zasadę, że stylizacja ma być przede wszystkim widoczna. A jeśli komuś się nie podoba, to niech odwróci głowę i nie patrzy. Najważniejsze, żebym ja czuła się dobrze i podobała samej sobie. O gustach się przecież nie dyskutuje! :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)