Turn on Fashion & Liebster Award TAG


Cześć.
Nie wiem jak wy, ale ja już mam dość tych upałów. Nigdy nie lubiłam jak jest tak gorąco na dworze. Jedyny plus tego, to taki, że pobiłam rekord przeczytanych książek z zeszłego roku ;) W zeszłe wakacje przeczytałam tylko 3 książki, a aktualnie czytam już piątą (Hopeless - Colleen Hoover). A Wy jak spędzaliście czas podczas tych gorących dni? Zazdroszczę tym co mieli możliwość wyjazdu nad wodę albo przynajmniej mają jakiś ogródek działkowy. Na powietrzu przyjemniej się czyta, a w dodatku można złapać odrobinę koloru ;)
Ostatnio zostałam nominowana do dwóch tagów i właśnie dzisiaj postanowiłam je opublikować. Miłego czytania!
TURN ON FASHION TAG Nominacja od Gabriela (on sam wymyślił ten tag i ułożył pytania)
1. Ulubiony film o modzie lub z modą w tle?
Jedyne co mi przychodzi do głowy to serial BrzydUla ;) Nie wiem, czy przypadkiem od tego serialu nie zaczęło się moje zainteresowanie branżą modową, a potem 3 lata później postanowiłam poszerzyć grono blogerów :)
2. Ulubiony projektant?
Nie mam ulubionego projektanta, ale podobają mi się projekty Łukasza Jemioła.
3. Stolica mody, którą chciałbyś odwiedzić?
Paryż, Barcelona i Mediolan
4. Ulubiona modelka?
Nie mam ulubionej modelki.
5. H&M czy New Yorker?
H&M
6. Ulubiony fotograf modowy?
Marcin Tyszka
7. "fashion food" - pierwsze skojarzenie?
Starbucks
8. Prawdziwe futra i skóra - jesteś na tak, czy na nie?
Oczywiście, że nie.
9. Ulubiony blog blogerka/vlogerka modowa?
wiele ich mam, być może zrobię aktualizację ulubionych blogów wkrótce :)
10. Prêt-à-porter czy Haute Couture?
To drugie byłoby dobrym rozwiązaniem dla mnie, zwłaszcza jeśli chodzi o spodnie, bo nigdy nie mogę ich dopasować w sklepie, są albo za duże lub za wąskie. Poniżej zamieściłam krótką definicję powyższych zwrotów:
Prêt-à-porter (fr. gotowe do noszenia o ubraniach), czyli kolekcje ubrań dostępnych w sklepach, z produkcji seryjnej.
Haute couture (z fr. wysokie krawiectwo) – dział luksusowego krawiectwa, zajmujący się tworzeniem ubrań na zamówienie dla konkretnego klienta. Charakteryzują się one wysoką jakością materiałów i wykończeń, często są szyte ręcznie.

LIEBSTER AWARD Nominacja od Kate
1. Dlaczego zaczęłam pisać bloga?
Po prostu chciałam poprzez bloga wyrazić siebie, podzielić się moją opinią na dany temat. Poznać ciekawych ludzi z pasją.
2. Co wolisz: klapki, obcasy na słupki czy creepers?
Żadne z powyższych, a już na pewno nie słynne creepers.
3. Którego trendu w modzie nie znosisz?
Prześwity. Nie przepadam za prześwitującymi bluzkami czy topami. Nie lubię pokazywać mojej bielizny w miejscach publicznych poza plażą.
4. Gdybyś miała do wyboru, jakim zwierzęciem chciałabyś być?
Hm..? psem albo tygrysem. Pies, bo to najlepszy przyjaciel człowieka, zawsze mu wierny pomimo że człowiek czasami nie zasługuje na miano "przyjaciela psa". Tygrys, bo dziki, a jednocześnie łagodny wobec swoich, potrafi walczyć o swoje.
5. Jaka jest twoja ulubiona marka modowa?
Z reguły nie przywiązuję uwagi do marek modowych, ale czasami zaglądam do C&A.
6. Jak opiszesz swoją osobę?
skromna, sympatyczna, inna
7. Gdyby twój dom stanął w płomieniach jaki modowy produkt chciałabyś uratować?
Hm...? kilka ulubionych ciuchów ;)
8. Gdybyś miała możliwość pracy w czasopiśmie modowym w jakim chciałabyś pracować?
Nie wiem... Joy albo Cosmo?
9. Gdybyś miała szansę być jedną z Kardashians którą chciałabyś być?
Rodzinka Kardiashianów w żaden sposób mnie nie inspiruje, nawet nie obserwuje ich poprzez żaden portal społecznościowy. Jestem wierna mojej idolce Ashley Tisdale od 2009 roku ;-)
10. Twoje ulubione danie?
coś z makaronem w roli głównej ;)
11. Gdybyś mogła być postacią z bajki i ubierać jedno ubranie przez całe życie, kim chciałabyś być?
Elza z Krainy Lodu :)

Nominuję:
http://jusinx.blogspot.com/
http://asia-wish-dream-do.blogspot.com/
http://thats-all-for-now.blogspot.com/
http://me-and-my-passions.blogspot.com/
http://juliabloger.blogspot.com/
ps.1. dziewczyny wybierzcie sobie jeden z powyższych tagów i opublikujcie swoje odpowiedzi na waszym blogu :)
ps.2. jeśli chcecie możecie zrobić oba ;)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

7 komentarze:

  1. Dziękuje za nominację i wyróżnienie - jednak już dawno odeszłam od modowej tematyki i przeszłam 'na złą stronę mocy' kosmetyków :D Więc nie miałabym za bardzo w tych tagach niczego do powiedzenia.
    Ale chętnie przeczytam post o Twoich ulubionych blogach, czy kanałach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wolę pozostać po tej "naturalnej stronie" bez zbędnych dodatków ;)
      ps. zawsze możesz zrobić drugi tag :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny tag, wiele można się dowiedzieć o blogerach, www.lap-stajla.blogspot.com, nowy post o idelanej sylwetce na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji. Dzięki za to, że postanowiłaś mnie nominować do tego Tagu. Jak znajdę chwilę to na pewno odpowiem na pytania. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi:) ja ostatnio zaczęłam się przekonywać do H&M i wybrałam bym tak jak ty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Również kiedyś brałam udział w takiej zabawie, wiele o danej osobie można się dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie tagi :) Ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)