summer wishlist from shein


Cześć.
Półmetek wakacji za nami. Jestem ciekawa czy jesteście już po wakacjach czy dopiero planujecie je na sierpień albo wrzesień? Poniżej przygotowałam kolaż z produktami shein.com, bo podobno mi kliknięcia ostatnio spadły. Dlatego w dzisiejszym poście chciałam was poprosić, żebyście poklikali trochę w linki.
Wybrałam kilka koszulek typu basic, tuniki, sukienki, spodnie oraz szorty. Najbardziej spodobały mi się te szorty z podwyższonym stanem. Jako że lubię wszelkie kokardy, więc podobają mi się te kawowe spodnie i te w paski ze wstążką. W odległej przyszłości chciałabym mieć w swojej szafie sukienkę w kolorze czerwonym, miętowym i oczywiście małą czarną.
klik-klik-klik-klik
SheIn -Your Online Fashion Wardrobe
Podoba Wam się coś?

10 komentarze

  1. Great selection!



    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane super ciuszki! :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks <3

    In love with the 4th shirt :D


    NEW POST: GET THE SUMMER LOOK
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż naszła mnie ochota na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodobały mi się spodnie w serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I am digging those prints, n kaftans..
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpowiedzUsuń
  7. poklikałam :)
    moge liczyć na to samo ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)