Przereklamowani + OOTW


Cześć.
Wakacje mijają mi w większości czasu na czytaniu książek, jednak znalazłam czas na obejrzenie jednego serialu. "Przereklamowani" (ang. The Crazy Ones) to komedia opowiadająca o grupie znajomych pracujących w agencji reklamowej. Serial obfituje w zabawne momenty, z których można się pośmiać. Niestety serial zakończył się na jednym sezonie i nie będzie drugiego z powodu śmierci głównego aktora, Robina Williamsa [*]. W jednym z odcinków wystąpiła gościnnie moja idolka Ashley Tisdale. Miała na sobie 3 różne outfity, więc postanowiłam poszukać podobnych ciuchów na stronie shein.com Mam nadzieję, że spodobają się wam moje 3 propozycje na stylizacje do pracy tzw. outfit of to working.

 żakiet - shein
bluzka - shein
spodnie - shein
buty - czasnabuty
 koszula - shein
sukienka - shein
buty - czasnabuty
bluzka - shein
spódnica - shein
buty - czasnabuty

Podoba wam się?
ps. proszę o kliknięcia w linki shein

2 komentarze

  1. Oglądałam ten serial - bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W bardzo fajny sposób zrobiłaś te outfity. Fajnie, że inspirowałaś się jakąś postacią.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)