paczka od Shein


Cześć.
Jakiś czas temu udzieliłam krótkiego wywiadu klik jakie okulary przeciwsłoneczne wg mnie będą hitem lata 2015. Okulary przeciwsłoneczne mają przede wszystkim chronić nasz wzrok przed nadmiernym promieniowaniem słońca. Jednak wybór ich jest tak ogromny, że można się pogubić. Najlepiej mają ci, którzy mają owalny kontur twarzy, bo do tego typu twarzy pasują praktycznie wszystkie typy okularów. Jeżeli nie wiecie jak dobrać okulary do kształtu twarzy odsyłam was do mojego wcześniejszego postu klik.
Moim ulubionym typem okularów przeciwsłonecznych są aviatorki, jednak dziś chcę wam pokazać paczkę od shein.com, którą dziś otrzymałam ;)
Poniżej możecie zobaczyć usztywniane etui, w którym okulary były zapakowane. Etui to ma uchwyt, dzięki czemu można przyczepić je do smyczy i nosić okulary zawsze przy sobie.
A tak prezentują się okulary poza etui ;)
Podobają wam się?

ps. w następnym poście polecę wam książki na lato :)

7 komentarze

  1. Świetne są te okulary! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. super okulary, szkoda, że nie pokazałaś jak w nich wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te okulary, ale ja bym nie umiała w takich chodzić ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chce takie, tylko że szkiełka w kolorach tęczy *.*
    Obserwuje i zapraszam http://patrycjaamelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks a lot dear :D

    Love your sunnies!! so cute :D

    NEW OUTFIT POST <3
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)