lace vs. black&white

Cześć.
Słońce, plaża i woda to 3 rzeczy, o których pewnie większość z was w tej chwili marzy. Jedynie lody mogą choć na chwilę ostudzić gorące dni. Tylko pamiętajcie, żeby nie przesadzić z lodami, bo w taki upał nie powinno się jeść lodów. Lepiej się  nawadniać płynami niż jeść lody.
Dziś przygotowałam dwie stylizacje: 
Stylizacja 1 - koronkowe szorty i top zestawiłam ze słomianym kapeluszem (taki jest idealny na upał, dobry jest ten z większymi "oczkami"), rzymianki nude (czarne skracają nogi). Jako dodatki wybrałam worek z frędzlami, biały zegarek i okulary w kształcie serca.
lace

Stylizacja 2  - idealna do pracy, gdzie obowiązuje dress code
black & white
która lepsza?

12 komentarze

  1. Dokładnie tak, lody nie są do konca wskazane ;) za to woda owszem ; ) ladny zestaw skomponowalas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba mi sie podobaja - ale pierwszy lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się pierwszy zestaw :)
    Zostałaś nominowana do Liebster Award. Zapraszam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie podobają mi się te wiązane wysoko rzymianki. Mam wrażanie, że skracają nogi i jakoś je tak dziwacznie usztywniają jak pierwsze ortopedy Foresta Gampa ;) Poza tym obie stylizacje trafiają mi w gust!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy zestaw jest mega słodki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post and nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zależy na jaką okazję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie pierwsza, uwielbiam koronkowe szorty na lato :)
    http://lemonwave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zestawy lecz mi bardziej do gustu przypadł 1 :) xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your combination :D
    You have a great sense of style, dear :D

    I didn't know your blog but I love the contents :D I'm following you via GFC. Can you follow me back, please? <3
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)