Książki na lato cz. II


Cześć.
No i mamy już półmetek wakacji. Lipiec upłynął mi w zasadzie szybko, kulturalnie na czytaniu książek ;) Zanim przejdę do recenzji książek, chce wam przedstawić moją letnią playlistę, czyli co aktualnie słucham.
Pierwsze trzy piosenki to zdecydowane hity mijającego lata. Zarówno Senor Loco jak i Heroes łatwo wpadają ucho a i potańczyć przy nich można. Utwór Heartbeat Margaret jest miły dla ucha i przyjemnie się go słucha. Nie mogło zabraknąć na mojej playliście Grzegorza Hyżego i Mateusza Mijala oraz Mroza. Co prawda moja lista mogłaby ciągnąć się w nieskończoność, ale postanowiłam zakończyć ją na 11 piosenkach.
1. Elena - Senor loco
2. Mans Zelmerlow - Heroes
3. Margaret - Heartbeat
4. Enej - Kamień z napisem love
5. Grzegorz Hyży - Zagadka
6. Skylar Grey - I know you
7. Ewelina Lisowska - W stronę słońca
8. Mateusz Mijał - Coś na później
9. Mrozu - Nic do stracenia
10. Natalia Nykiel - Bądź duży
11. Sarsa - Naucz mnie

POLECANE KSIĄŻKI
 To kontynuacja "Hopeless". Książka rozpoczyna się od samobójczej śmierci Leslie, siostry Deana. Po śmierci siostry bliźniaczej, Dean postanawia pisać listy do zmarłej siostry. W tej książce poznajemy świat widziany oczami Holdera, w tym jak radzi sobie po śmierci siostry, co czuje po zaginięciu najlepszej przyjaciółki. Druga część jest tak jakby uzupełnieniem pierwszej, pod koniec autorka wspomina jak kończą się losy Hope i Deana.
 Po nagłej śmierci ojca, Layken wraz z bratem i mamą przeprowadzają się do Michigan. Podczas pierwszego dnia pobytu w nowym miejscu Layken poznaje przystojnego i młodego sąsiada, Willa. Will samotnie wychowuje swojego młodszego brata Couldera po śmierci rodziców. Zarówno brat Layken, Kel jak i Coulder od razu się polubili. Layken również wpadła w oko Willowi. Will zaprosił ją na randkę. Jednak gdy Layken idzie pierwszy raz do nowej szkoły okazało się, że Will jest jej nauczycielem poezji i nie mogą się już więcej spotykać. Ale czy będą potrafili o sobie zapomnieć?
To kolejna powieść autorki "Hopeless". Porusza sprawy życiowe oraz to, że śmierć jest nieunikniona i jak trudno sobie poradzić ze śmiercią bliskich osób.
Do tej pory nie miałam swojej ulubionej autorki, ale teraz mogę stwierdzić, że moją ulubioną pisarką jest Colleen Hoover. Najpierw polubiłam opowiadanie o Hope, a "Pułapka uczuć" to druga trylogia tej autorki, którą chcę przeczytać do końca.
Przez burze ognia
Nastoletnia Aria jest osadniczką i zamieszkuje wirtualny świat Reverie. Pewnego dnia po jednym incydencie zostaje wyrzucona ze swojego świata na zewnątrz. Znajduje ją dzikus o imieniu Perry i to on ratuje jej życie. Od tej pory oboje postanawiają, że będą sobie pomagać nawzajem. Ona musi pilnie skontaktować się ze swoją matką, a on musi odkupić swoje winy, żeby zostać Wodzem Krwi swojego plemienia. Czy połączy ich coś więcej? Co takiego Aria dowie się z wiadomości pozostawionej przez jej mamę, Luminę?
Przez bezmiar nocy
Kontynuacja przygód Arii i Perry'ego. Tym razem Pery musi odzyskać swojego bratanka, którego porwali osadnicy. W wyniku bójki Perry'ego z jego bratem Valem, jego brat ginie i Perry musi pełnić obowiązki Wodza Krwi Fal po swoim bracie. Podczas ceremonii nadania znaczeń Aria zaczyna się źle czuć, potem okazało się, że ktoś chciał ją otruć. Gdy tylko Aria się lepiej poczuła wyruszyła z Roarem na poszukiwania informacji na temat Wielkiego Błękitu oraz chcą sprowadzić siostrę Perry'ego, Liv z powrotem do domu. Liv została sprzedana przez swojego starszego brata Vale do plemienia Rogów i ma zostać żoną Sabla. Perry nie mógł się pogodzić, że Aria odeszła tak bez pożegnania, ale nie mógł przecież opuścić plemienia. Co takiego wydarzy się u Sable'a i czy Liv będzie chciała wrócić do plemienia Fal? 
Wielki Błękit
Ostatnia część trylogii Veronici Rossi. Tym razem każde plemię pragnie znaleźć się za granicą wolną od eteru. W tym celu Hess, przywódca osadników i Sable, przywódca plemienia Rogów postanawiają działać razem, jednak nie jest to takie proste. Jest tylko jedna osoba, dzięki której mogą bezpiecznie przejść przez ścianę eterową. Sable i Hess postanawiają porwać chłopca o imieniu Cinder, jednak on ufa tylko Perremu. Komu dane będzie życie w tzw. "Wielkim Błękicie", a kto zginie?  Czego Aria się jeszcze dowie o swoim życiu?
Trylogia "Przez burze ognia" Veronici Rossi to powieść fanstastyczno-przygodowa. Rzadko czytam ten gatunek, jednak coś sprawiło, że spodobało mi się opowiadanie o dziewczynie i chłopaku, którzy zrobili coś niesamowitego dla innych. Tej powieści nie czyta się łatwo, jednak polecam. Zamiast spędzać wieczoru oglądając film warto poświęcić kilka chwil na czytanie.

A Wam jak minął lipiec?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

7 komentarze:

  1. uwielbiam czytać :) zaciekawiła mnie "Losing hope" może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam więksZość piosenek świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w weekend przeczytałam "Hopeless"-bardzo mi się spodobało :) Aż tak, że w poniedziałek pobiegłam po "Losing hope", do końca zostało mi jakieś 60 stron i też mnie wciągnęło :) Muszę pomyśleć nad "Pułapką uczuć", bo też brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam książki żadnej :) Ale 2 cz. Hopeless pewno przeczytam kiedyś :) Piosenki za to znam wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowałaś mnie tą 3-częściową książkową serię. Przyjrzę się jej bliżej i choć preferuje inną literaturę to brzmi ciekawie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O książkach wcześniej nie słyszałam. Piosenka Srnor loco jest świetna, wpada w ucho:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam obie książki o Hope i zadziwiająco mnie wciągnęły, a nie spodziewałam się tego zupełnie:)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)