Summer 2015


Cześć.
Jak co roku latem obowiązują te same trendy w doborze stroju kąpielowego lub opalacza. Strój kąpielowy musi być bardzo wygodny i wytrzymały na działanie zarówno wody, jak i słońca, natomiast opalacz służy tylko do opalania.
Przygotowałam kilka propozycji strojów kąpielowych z oferty sheinside (aktualnie już shein.com). Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, bo oferta jest naprawdę bogata. Od skąpych bikini do zabudowanych kostiumów kąpielowych, różne wzory i kolory.
Mi najbardziej się podoba 4,8,9 z pierwszego obrazka.


 klik - klik - klik -klik

Podoba wam się?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

8 komentarze:

  1. bardzo ładne stroje:) muszę wyruszyć do sklepu na łowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo się podoba ;) ja w tym roku zaopatrzyłam się w 3 nowe stroje kąpielowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ladne te stroje, podoba mi się ten pomarańczowy. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o bucket hat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane, stroje są świetne! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się ostatni strój, a figura tej dziewczyny jest C U D O W N A! :)
    Poklikałam :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy strój w drugim kolazu jest mega ciekawy! Aż się chyba skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 strój w to kompletna porażka, reszta okej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 7,8,9 najlepsze ;) Chociaż wszystkie stroje są świetne :D

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)