Selfie TAG


Cześć.
Tyle pomysłów na posty tylko czasu brak, a właściwie to szkoda go marnować, gdy na zewnątrz jest tak ciepło. Dawno tutaj nie było żadnego tagu, więc pora to nadrobić. Niedawno natknęłam się na "selfie tag", bynajmniej nie o fotografowaniu samego siebie. Jako że wakacje coraz bliżej to dodałam kilka letnich inspiracji z weheartit.com.
1.Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?
Trudny wybór, ale stawiam na oczy i włosy.
2. Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego tam?
Chciałabym odwiedzić wszystkie ciekawe miejsca na ziemi, ale najbardziej to chyba Hiszpanię. Nie wiem sama czemu, ale jakoś klimat Barcelony i plaże bardzo mi się podoba.
3.Co robisz dla rozrywki w weekendy?
Wszystko to na co nie mam czasu w tygodniu. Czytam książki, oglądam filmy, sprzątam pokój.
4. Jaką jedną poradę dałbyś młodzieży i dlaczego?
Rzeczy jakie teraz robisz innym kiedyś do ciebie wrócą.
5. Jak myślisz jakim zwierzęciem byłeś/mógłbyś być w swoim poprzednim wcieleniu ?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale może myszką albo psem? Jestem cicha, skromna jak myszka i wierna jak pies ;)
6. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie co byś zmienił?
hm, myślę że parę rzeczy bym zmieniła, ale życie toczy się dalej i nie ma co gdybać co by było gdyby... ;)
7. Co potrzebujesz, żeby poczuć się lepiej, gdy jesteś chory ?
Nie wiele rzeczy - lekarstwa, koc, ciekawy film bądź serial.
8. Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz?
Nie ma takiej rzeczy :)
9. Nie mogę żyć bez...?
telefonu ;-)
10. Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu to jaka by to była super moc?
Chciałabym umieć czytać myśli innych ludzi, bo nie zawsze mi to wychodzi.

Jeżeli jeszcze nie robiliście tego tagu, a chcielibyście to chętnie poczytam wasze odpowiedzi. Dajcie znać jak będziecie robić go na swoim blogu :)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

7 komentarze:

  1. Też nie mogę żyć bez telefonu :D

    OdpowiedzUsuń

  2. Zapraszam na mojego bloga http://enjoyeverymoment5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mogę żyć bez telefonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpis składania do refleksji. Super, że masz poczucie, że niczego nie chciałabyś zmieniać w swojej przeszłości:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tymi zdjęciami zrobiłaś mi smaka na wypoczynek w ciepłych krajach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi. Może zrobię ten Tag na swoim blogu. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedziałam podobnie jak Ty :D tygrysy, Hiszpania, muzyka, telefon, tyle że ja bym chciała taką moc jak ma Will z Witch [taka gazeta, w gimnazjum ją zbierałam xD] czyli panowanie nad wszystkimi żywiołami :D ahhh ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)