Modowe trendy BONPRIX LATO 2015


Cześć.
Lato w pełni. Ponad 30 na termometrze, każdy szuka ochłody w cieniu. Dzisiaj przygotowałam dla was letnie inspiracje Bonprix. Asortyment omawianego sklepu jest bogaty, bo zawiera ofertę dla całej rodziny, zarówno dla kobiet, mężczyzn, jak i dzieci. Jednak skupiłam się tylko na ofercie damskiej, bo większość moich czytelników to czytelniczki. Mam nadzieję, że wpadnie wam coś w oko.

TUNIKI
Są idealne do letnich stylizacji, zarówno tych plażowych, jak i miejskich. Czasami wystarczy dobrać do nich zwykłe szorty bądź bermudy, baleriny i outfit na lato gotowy.
Bonprix oferuje wiele wzorów i kolorowych topów. Znajdą tu coś zarówno miłośnicy krótkich topów, jak i dłuższych. Topy można łączyć podobnie jak tuniki.

Czy jest tu ktoś kto nie wyobraża sobie lata bez zwiewnych sukienek? No, oprócz mnie. Zdecydowanie wolę na co dzień spodnie, bo są wygodniejsze. 
Sukienki możemy łączyć np. z sandałami.

I coś dla tych co cenią sobie wygodę, tak jak ja.

Uwielbiam kamizelki, chociaż latem rzadko je noszę.

SANDAŁY NA KOTURNIE
SANDAŁY NA PŁASKIEJ PODESZWIE

więcej


zBLOGowani.pl

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

7 komentarze:

  1. Czasem oglądam asortyment tego sklepu, ale brakuje mi propozycji ubrań z pazurem. Chociaż te kamizelki są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz zamówiłam z tego sklepu i nie byłam zadowolona. Musiałam odesłać sukienkę. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie bonprox, ale ostatnio nie mogę znaleźć nic dla siebie :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi bardzo przypadły do gustu szorty i kamizelki.
    Myślę, że przydałyby mi się w różnych stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)