denim look vs. sexy look


Cześć
Coraz cieplej na zewnątrz, więc dzisiaj taki szybki post z dwiema prostymi stylizacjami. Dżins i koronka to dwie rzeczy, które rządzą latem. Macie już plany na wakacje? 
DENIM TOTAL LOOK
3 odcienie dżinsu w jednej stylizacji, a jako dodatki niebieskie akcesoria

denim total look
SEXY LOOK
moim zdaniem koronka w tej wersji nie potrzebuje zbyt wielu dodatków
1. czarna koronkowa sukienka + czerwone szpilki
2. czerwona koronkowa sukienka + czerwone szpilki
sexy
która lepsza?

8 komentarze

  1. Ja to stawiam na Denim Look :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa zestawienia są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie stylizacje w moim stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwa zestawy są super! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  5. Dodatki niszczą koronkę. Świetne sety. Obserwuję i zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam, wiesz, że początki są trudne. Wpadnij! :))) b3auty-and-the-b3ast.blogspot.com <--- klik PS: Też jestem z Sosnowca, haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmnm... oba są bardzo fajne, ale jednak będę wierny denimowi.
    Oznaczam Cię do zrobienia u siebie "Turn On Fashion TAG".
    Więcej informacji znajdziesz u mnie, w nowym poście.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)