Army style vs. Rich girl


Cześć.
Mogę już prawie odetchnąć z ulgą, bo magisterka napisana i wydrukowana. Czeka mnie tylko jej obrona. Korzystając z wolnego nadrabiam zaległości książkowe, co prawda zaczęłam od przeczytanej już w zeszłym roku "Chwila szczęścia" Federico Moccia (recenzja tutaj), to aktualnie zabrałam się za sagę Greya. Jak wcześniej mówiłam, film nie bardzo mi się podobał, w ogóle oglądałam go prawie przez palce. Jednak książka to nie film, z resztą jak skończę to na pewno podzielę się z wami szczegółową recenzją. A wy jakie macie plany na wakacje?
Ponownie zestawiłam dwa różne style. Jeden nadaje się do noszenia na co dzień, a druga stylizacja to typowa weselna stylizacja, zwłaszcza że sezon ślubów rozpoczęty.
W STYLU MILITARNYM - dobry zestaw na lato

army style

NA BOGATO - sukienka i szpilki w jednym kolorze, postawiłam na mój ulubiony fiolet; dobrałam srebrne dodatki i szare bolerko, jedynie bransoletka nawiązuje kolorem do sukienki i butów; jako że stylizacja nadaje się na przyjęcie typu wesele bądź ekskluzywna randka, to dobrałam małą srebrną kopertówkę i delikatną szminkę w kolorze jasnego różu.
rich girl
która lepsza?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

9 komentarze:

  1. Ładna ta weselna sukienka.
    A jeśli chodzi o styl militarny to lubię w wersji takiej mniej oczywistej - koszula khaki może być, ale już moro nie za bardzo. Chyba mi się znudziło ;)
    Życzę powodzenia na obronie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Styl militarny jest mega, strasznie mi się podoba :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje świetne, jednak kolory pierwszej bardziej trafiają w mój gust. :) Ja wakacje spędzam w pracy. :)
    Gratuluję napisania pracy magisterskiej, ja mam za sobą licencjacką i 2 lipca czeka mnie jej obrona. Trzymam kciuki za nas obie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam 29 czerwca i boję się, choć mam już za sobą obronioną inżynierkę :)

      Usuń
  4. Plany na wakacje - wielki odpoczynek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, choć przydałaby się też jakaś praca :)

      Usuń
  5. Z prezentowanych zestawów wybrałabym drugi. U mnie w wakacje pracowicie bo praktyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj marzą mi się militarne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)