zabawy w dzieciństwie


Cześć.
W dzisiejszym świecie najmłodsi spędzają więcej czasu przed telewizorem i komputerem. Nie wyobrażają sobie życia bez tableta czy telefonu. Ja miałam to szczęście, że wychowałam się w czasach kiedy nie było jeszcze nowinek technologicznych. Dzisiejsza młodzież pewnie zastanawia się jak można żyć bez kompa, laptopa czy tableta? Odpowiadam: MOŻNA!
Dzisiejszy post chciałam poświęcić dawnym zabawom, w które chętnie się bawiłam jak byłam mała. Takie nawiązanie do zbliżającego się Dnia Dziecka. 
1. zabawa lalkami - każda dziewczynka marzy o domku dla lalek i ubieraniu oraz przebieraniu lalek; dziś pozostało mi tylko to, że sama kocham modę i ubrania ;p
2. skakanie przez gumę - dziewczyńska zabawa, chociaż zdarzało się, że chłopcy też chcieli się w to bawić ;)
3. skakanka - chyba tłumaczyć nie muszę; dawniej częściej skakałam, a teraz chciałabym do tego wrócić ;)
4. hula-hop - dobra zabawa nie tylko dla dzieci ;p
5. klasy - rysowaliśmy kredą tzw. "chopka" czy jak to się tam nazywało, a potem skakaliśmy jeden za drugim.
6. Berek, Baba Jaga patrzy czy zabawa w chowanego - czyli zabawy ruchowe, najlepiej na świeżym powietrzu, ale nawet jak pada deszcz, to można bawić się w domu.
7. państwa-miasta - logiczna gra poprawiająca pamięć, na kartkach wypisywaliśmy państwa, miasta, rzeczy...., a potem losowaliśmy literę :)
A jakie były wasze ulubione zabawy w dzieciństwie?

Jako że każdy człowiek, nawet już dorosły, lubi poczuć się czasami jak dziecko. Dla mnie najważniejszy jest komfort i wygoda. Dzisiaj chciałam wam pokazać moją domową stylizację stworzoną z bluzy od sheinside i jegginsów. Outfit dobry również na aktywność fizyczną na dworze, jak rower czy kopanie piłki ;p
Jak Wam się podoba?

10 komentarze

  1. Też wychowywałam się w czasie kiedy technika nie była tak rozwinięta. Szokuje mnie fakt ze dzieci potrafią lepiej posługiwać się telefonem ode mnie. :/ Coraz rzadziej widuję dzieci które bawią się zabawkami przed blokiem, to smutne ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbialam bawic sie lalkami albo grac w podchody z innymi dzieciakami na osiedlu! :)
    fajnie, ze zrobilas taki post bo jest bardzo ciekawy.

    +Zapraszam do mnie:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety dzisiaj nie potrafimy żyć bez internetu, konsoli i telefonów :( skakanie przez gumę było niezłą zabawą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O znam wszystkie zabawy :)
    Ładna bluza!
    Fajna piosenka ;*
    Klikniesz w baner na blogu Bede wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też wychowałam się w czasach w, których technika nie była tak rozwinięta jak teraz. Fajna bluzka. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na szczęście też dzieciństwo kojarzę z ciągłymi zabawami, a nie graniem w komputerowe gierki.. :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  7. każdą z tych gier uwielbiałam;d my jeszcze na podwórku graliśmy w piłkę nożną hulajnoga kontra rolki - świetna sprawa:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam, że uwielbiałam skakankę, szkoda, że teraz tak niezdarnie mi to wychodzi haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kuurczę, ale wspomnienia!
    ja chyba najbardziej lubiłam skakać przez gumę :)
    serdeczne pozdrowienia!

    na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)