Rock vs. Princess


Cześć.
Długo nie będę się rozpisywać. Napiszę krótko, że takie posty jak dziś będą pojawiać się częściej, bo tworzenie stylizacji na polyvore sprawia mi ogromną frajdę i odpręża, pozwala na chwilę odciąć się od pisania pracy magisterki :) Dzisiaj wzięłam pod lupę styl rockowy i coś dla księżniczek. Nie podaję skąd są rzeczy, bo zawsze można gdzie indziej znaleźć podobne i tańsze odpowiedniki, a poniższe stylizacje są tylko inspiracją do tworzenia własnych stylizacji. A jeżeli już koniecznie chcecie wiedzieć skąd jest dana rzecz wystarczy kliknąć w stylizację ;-)
stylizacja rockowa: połączyłam tutaj zwykły szary top ze skórzaną kamizelką i kraciastymi spodniami; do tego dobrałam czerwone vansy i czarno-srebrne dodatki i duża czarna shopperka.

rock style

stylizacja "księżniczka" : stylizacja idealna na wesele, a sezon wesel przed nami...
ps. ten diadem jest właściwie zbędny, bo wiem że taki to powinna mieć tylko panna młoda ;-)


red carpet
która lepsza?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

5 komentarze:

  1. Błękitne szpilki są śliczne. Jednak bliższa jest mi pierwsza stylizacja bo wygodniejsza i na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno już nie byłam na polyvore ;P Super stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zależy to od okazji, obie stylizacje fajne, tylko tą koronę bym wyrzuciła :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby dwie są bardzo fajne i mi się podobają ! :) Jednak bardziej ta druga, tylko bez tej korony ^_^
    Miłego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)