Pomysły na prezenty z okazji Dnia Matki


Cześć.
Do Dnia Matki pozostało już niewiele czasu. To już ostatni dzwonek, aby pomyśleć o prezentach dla mam. Propozycji jest wiele. Najczęściej i najprostszym prezentem są kwiaty i perfumy, ewentualnie laurka. Nie ważne ile mamy lat, ale dla naszych mam zawsze będziemy ich najukochańszym synem lub najukochańszą córką. Jeżeli mama lubi eksperymentować w kuchni idealnym prezentem będą przybory kuchenne. Jeśli lubi majsterkować, bo i takie się zdarzają (w końcu mamy równouprawnienie), to dobrym prezentem może być np. niezbędnik pani domu (młotek, gwoździe itp.) Dobrym prezentem dla mamy może być również książka lub wino (albo jedno i drugie razem). Dla mam, które kochają dbać o siebie idealnym prezentem będą kosmetyki i perfumy. Poniżej wybrałam kilka propozycji perfum ze strony E-Glamour.pl

Rise marki Beyonce to kwiatowe perfumy dla kobiet. Są to nowe perfumy, Rise został wydany w 2014 roku. Twórcą kompozycji zapachowej jest Loc Dong. Nutami głowy są bergamotka, morela i bazylia; nutami serca są orchidea, jaśmin wielkolistny i frezja; nutami bazy są drzewo kaszmirowe, piżmo, wetyweria i nuty drzewne. Zapach jest inspirowany scenicznym wcieleniem Beyoncé, oraz dziełami jej ulubionej poetki - Mayi Angelou.

All For Love marki Celine Dion to kwiatowo - drzewno - piżmowe perfumy dla kobiet. Są to nowe perfumy, All For Love został wydany w 2014 roku. Nutami głowy są frezja, mandarynka i nuty zielone; nutami serca są róża, jaśmin, kwiat pomarańczy i cedr; nutami bazy są drzewo sandałowe, piżmo i wetyweria.

Shine marki Heidi Klum to orientalno - kwiatowe perfumy dla kobiet. Shine został wydany w 2011 roku. Shine stworzyli Aurelien Guichard, Jean Guichard i Olivier Pescheux. Nutami głowy są mandarynka, różowy pieprz i gruszka; nutami serca są konwalia, mimoza i słonecznik; nutami bazy są piżmo, fasolka tonka i wanilia.

Dazzling Darling marki Kylie Minogue to kwiatowo - drzewno - piżmowe perfumy dla kobiet. Dazzling Darling został wydany w 2011 roku. Nutami głowy są fiołek, różowy pieprz i jagoda; nutami serca są róża, passiflora i korzeń irysa; nutami bazy są piżmo, drzewo sandałowe i drzewo kaszmirowe.

Reveal marki Halle Berry to kwiatowo - owocowe perfumy dla kobiet. Reveal został wydany w 2010 roku. Twórcą kompozycji zapachowej jest Richard Herpin. Nutami głowy są czerwone jagody, brzoskwinia, mimoza i melon; nutami serca są plumeria, kwiat irysa i neroli; nutami bazy są wetyweria, drzewo kaszmirowe i białe piżmo.

Lollipop Bling Ribbon marki Mariah Carey to kwiatowo - owocowe perfumy dla kobiet. Lollipop Bling Ribbon został wydany w 2010 roku. Nutami głowy są ogórek, melon i malina; nutami serca są jaśmin, lotos i hortensja; nutami bazy są piżmo, nuty drzewne i cukier.

Sklep E-Glamour.pl z okazji Dnia Matki przygotował specjalny rabat na zakup perfum. Zapraszam do skorzystania z promocji, a przy okazji uszczęśliwicie swoje mamusie ;-)
Wystarczy kliknąć w baner.
Kod rabatowy ważny jest od 13.05.2015 do 20.05.2015.
Rabat nie dotyczy produktów przecenionych, objętych promocją oraz nie łączy się z innymi rabatami.

Macie już pomysły na prezenty dla swoich Mam?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

13 komentarze:

  1. Mnie od mojej mamy dzieli prawie 1500 km, więc zostaje mi chyba tylko wysłać kartkę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama dostanie chyba butelkę Wina i coś na słodko. Perfumy dostała pod choinkę, a na urodziny które miała w kwietniu dostała bilety na Mamma Mia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hym... może sama dla siebie skorzystam z tej promocji ;p ja zamawiam mojej mamie z wedla to spersonalizowane pudełeczko z ptasim mleczkiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumy to świetny pomysł :)
    Ja zazwyczaj wypytuje mamę, co by chciała sobie kupić, co się jej skończyło, popsuło. W tym roku stanęło na mega, dużym portfelu, no i oczywiście pewnie jeszcze coś od siebie dorzucę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację,perfumy to zawsze dobre rozwiązanie na prezent :)
    Mam już pomysł na prezent, a nawet już go zamówiłam na Avon
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfumy, to świetny pomysł :) Ja jeszcze pobuszuję przed Dniem i jeszcze dołączę coś spod własnej ręki ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pomysły. Ja swojej mamie chcę kupić jakąś sukienkę. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfumy jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupuje mojej mamie bukiet z Dilmah z zielona herbatą. Moja mama ma za dużo perfum ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zacząć czegoś szukać :) perfumy w moim przypadku to byłby dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)