PasteLOVE vs. pogoda w kratkę


Cześć.
Czasem słońce, czasem deszcz. I dziś mam dwie propozycje stylizacji. Pierwsza w wersji pastelowej z dominacją mięty (przepraszam, ale pierwsza miłość zawsze zwycięży). Druga to ta, na tę gorszą pogodę. Nie wiem, jak wy, ale ja nie lubię monotonnych kaloszy, wolę te w ciekawe wzory.
PasteLOVE
pastels look

Pogoda w kratkę
pogoda w kratkę
która lepsza?

ps. ja w ten weekend mam urodziny chrześnicy, więc będzie impreza rodzinna, a jakie wy macie plany na weekend?

13 komentarze

  1. Uwielbiam pastele! <3
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba zestawy są świetne, jednak ja lepiej czułabym się w drugim. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba mi się podobają, ale gdybym musiała wybrać, to wybrałabym pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba super, aczkolwiek ja chyba wolałabym drugi zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje fajne, ale bardziej podoba mi się pierwsza. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja nr1 zdecydowanie wygrywa ;) ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy pastelowy zestaw jest boski! :) Fajne zestawienie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za pastelami, dlatego bardziej podoba mi się stylizacja na pogodę w kratkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bliższa memu sercu jest krata, ale połączenie kolorystyczne pasteli idealne ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. ciężko wybrać, bo uwielbiam pastele i uwielbiam kratę xD ale tu decyduje się na pastelove:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)