Co mnie motywuje do ćwiczeń?


Cześć.
Co raz bliżej do lata, a to znaczy, że coraz mniej czasu na wypracowanie idealnej sylwetki. W internecie możemy znaleźć wiele zdjęć motywujących do ćwiczeń. Mnie nie motywują zdjęcia innych dziewczyn zamieszczanych w sieci. Od lajkowania stron o odchudzaniu jeszcze nikt nie schudł ;-) Postanowiłam, więc pójść śladami Jessiki Mercedes i zrobić post co mnie napędza do ćwiczeń :) 
ZDROWIE
Po pierwsze robię to dla siebie. Staram się prowadzić zdrowy tryb życia, w tym zdrowo się odżywiać. O ile ze śmieciowym jedzeniem typu fast food i piciem napojów gazowanych nie mam problemów. Nigdy nie przepadałam za tym. Oczywiście od czasu do czasu jakaś pizza czy frytki, ale zawsze popijam to sokami lub po prostu wodą niegazowaną. Moim problemem są słodycze. Gdy tylko widzę coś czekoladowego nie mogę się temu oprzeć. Dlatego postanowiłam mieć jak najmniej słodyczy w moim barku.
LATO
Wyższa temperatura wymaga, aby nosić mniej ubrań. Nie wspominając już o plaży czy kąpieli w wodzie. Choć nie lubię się opalać leżąc, to jednak i tak trzeba założyć coś lżejszego i krótkiego.
UBRANIA
Każda blogerka modowa kocha ciuchy. I ja również ;-) Lubię kiedy ubrania idealnie na mnie leżą i są dopasowane. Jednak przy moich biodrach jest trudniej dobrać spodnie.
FACECI
Która dziewczyna nie lubi jak faceci się za nią oglądają? Oczywiście nie mówię tu o głupich tekstach na podryw, bo to żałosne jest. 
IDOLE
Celebryci mają duży wpływ na życie zwykłego człowieka. Dla mnie idolką jest Ashley Tisdale. Póki co na razie bliżej mi do Beyonce. Inspirują mnie także Taylor Swift, Amanda Seyfried.

A co Was motywuje do ćwiczeń?

ps. niedawno założyłam aska, więc jakbyście mieli jakieś pytania odnośnie bloga to zapraszam klik

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

15 komentarze:

  1. Mnie motywuja inne osoby jak na nie patrze :D klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie motywują na pewno inne osoby, których figura mi się podoba, dla mnie to najlepszy kopniak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie do ćwiczeń motywuje kilka par przymałych spodni, które zalegają w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje motywacje są bardzo podobne do twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobnie ze słodyczami :( mnie motywują osoby, które zawalczyły o zgrabną sylwetkę i pokazały że można :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie motywuje boski strój kąpielowy, w którym będę wyglądać obłędnie, gdy moja figura będzie taka jak chcę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świadomość rychłego osiągnięcia celu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio motywuje mnie ból pleców :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie zrzuciłam parę kilogramów na oczyszczającej diecie aloesowej :)
    Motywacja ,to zdrowie i uwielbiam jak świetnie leżą na mnie ubrania !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie tak na poważnie do ćwiczeń zaczęła motywować operacja zmniejszenia żołądka, ponieważ po niej zauważyłam szybsze efekty w odchudzaniu, a ja nie lubię na coś czekać. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie do ćwiczeń zmotywowało przede wszystkim zdrowie;p no a tak to wszystko to, co wymieniłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ostatnio mam z tym problem. Od kiedy nabawiłam się kontuzji nadgarstka i od miesiąca pomimo ściągnięcia stabilizatora muszę oszczędzać rękę ciężko mi wrócić do formy - zarówno ćwiczeń jak i diety.. chociaż mnie chyba najbardziej motywuje fakt, że źle czuję się w swojej skórze, pierwsze efekty i fakt, że przy diecie czuję się lepiej i nie mam problemów z żołądkiem, które przez wiele lat utrudniały mi dni.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi do zmotywowania się wystarczy tylko i wyłącznie lustro :D
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja motywuję się sama :)
    Jednak fajnie jest jeść zdrowiej i ograniczyć słodycze, bo np. tez mam słabość do czekolady :P

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)