10 outfits for Summer from Sheinside


Cześć.
Wiem, że do lata jeszcze daleko, aż 2 miesiące, ale postanowiłam przygotować razem z sheinside kilka prostych i wygodnych stylizacji. Takich, które można nosić na co dzień. Dla mnie moda to taka, którą można założyć na co dzień.  Przy okazji życzę udanego i spokojnego relaksu podczas długiego weekendu majowego ;-)
Outfit #1 - spacer, luźne spotkanie ze znajomymi
Outfit #2 - spacer z psem, wypad na zakupy bądź na siłownię
Outfit #3 - randka?
Outfit #4 - spotkanie z przyjaciółkami lub przyjacielem
Outfit #5 - spacer, spotkanie ze znajomymi
Outfit #6 - nawet kiedy temperatura rośnie trzeba pracować, może nie jest to strój biurowy, ale do pracy gdzie nie obowiązuje dress code, czemu nie ;-)
Outfit #7 - impreza rodzinna, wesele bądź oficjalna ranka
Outfit #8 - spotkanie ze znajomymi lub rodziną
Outfit #9 - spacer, wypad na zakupy
Outfit #10 - spacer, strój do pracy, spotkanie ze znajomymi

Który outfit najbardziej wam się podoba?
ps. nie zapomnijcie poklikać w linki w tym poście


9 komentarze

  1. Świetne outfity, kliknęłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej zebry tam troche duzo, ale super wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przedostatni najlepszy <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, ale dla mnie trochę za "słodkie" ;) Trzeci od dołu skradł moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zestawienia, jednak najbardziej podoba mi się 6. Stonowany i minimalistyczny, czyli tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten kombinezon granatowy i leginsy w serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega świetne zestawy ! Bluzka z oczkami i rzęsami mega urocza ! Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)