New Look allsales.pl


Cześć,
Piękna pogoda, słoneczko świeci, robi się coraz cieplej (przynajmniej ten weekend taki ma być). To czas na większą aktywność na świeżym powietrzu. Jakie macie plany na ten ciepły weekend?
Kiedy rozpoczyna się nowy sezon towarzyszy mu wymiana garderoby. Gdy robi się zimno z szaf wyciągamy cieplejsze ubrania. Natomiast gdy temperatura rośnie odwrotnie, grube swetry idą na dno garderoby, a wyciągamy lżejsze ubrania. W sklepach można zauważyć podobny efekt. Pojawiają się wyprzedaże. Co takiego jest w słowie "wyprzedaż", że tak działa na kobiety (nie tylko i nie na wszystkie, ale na większość na pewno)? Niedawno trafiłam na fajną stronę z wyprzedażami znanych marek i sklepów jak np. New Look. Strona allsales.pl zawiera ofertę zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Posiada także dział dziecięcy. Warto polubić fanpage allsales.pl, bo czasami udostępniane są kody rabatowe.
W tym poście zrobiłam mały przegląd rzeczy przecenionych sieciówki New Look, które znajdziecie właśnie na wspomnianej stronie allsales.pl w zakładce New Look.

bluzki, topy, koszule, kurtki, spodnie, spódnice

sukienki
akcesoria, w tym torebki
buty

Wpadło wam coś w oko z powyższych produktów?

ps. post powstał przy współpracy z platformą reachblogger

10 komentarze

  1. Świetne mają ciuszki, poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki śliczne :) Strasznie podoba mi się ta czwarta :) Poklikane! :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebki zwróciły moją uwagę :) Mam na ich punkcie prawdziwego fioła ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest co wybierać -ładne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie rzeczy są takie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne torebki i sandały w panterę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny mają asortyment :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobają mi się propozycje butów. Myślę że będę często odwiedzać tą stronę :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)