Miej odwagę realizować marzenia


Cześć.
Nie będę się długo rozpisywać. Korzystając z chwili wolnego postanowiłam wywiązać się ze współpracy z Romwe, od których dostałam przesyłkę w poniedziałek. W odróżnieniu od sheinside tutaj miałam mały problem ze stylizacją, szczególnie z koszulą, która niestety okazała się za wąska. Pomimo, że to rozmiar XL, czyli jeden rozmiar większa niż noszę (?)
Na dworze pięknie, podobno cały weekend taki będzie. Oby, bo postanowiłam, że zrobię sobie krótki wypad rowerowy. A Wy jakie macie plany na weekend?
Kilka dni temu trafiłam na kanał YT FitnessBlender, gdzie znalazłam wiele nowych ćwiczeń. Kilka już wykonywałam i muszę przyznać, że dużo potu można wylać i mnóstwo kalorii spalić ćwicząc. O swoich ulubionych opowiem innym razem, bo dopiero zaczęłam. Póki co mam swoje ulubione treningi Tiffany klik klik klik

Poniżej moje dwie stylizacje:


Romwe -Your Online Fashion Wardrobe

14 komentarze

  1. Bluza jest świetna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stylizacje, ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza bluza bardzo fajna ;) ja w ten weekend wybieram się na 18 koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój plan na weekend - praca :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz wszyscy się rowerują, a ja jak mlun jakiś siedzę w domu i robię pranie. Też bym tak chciała :( Ładna ta bluza :)
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne stylizacje. Ja staram się spełniać swoje marzenia. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluza, ma bardzo miłe kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post :) Zgadzam się z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta bluza z różą bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam problem z zamieszczeniem ogłoszenia w ReachMore. Pomożesz:)? Generalnie pisze mi cały czas nieprawidłowy adres :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bardzo rozumiem pytanie, czy chodzi ci o reachblogger?

      Usuń
  11. tu jest dobry patent jak radzić sobie z wąską koszulą, można z niej zrobić coś w rodzaju narzutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tak zrobiłam, na chłodne wieczory latem będzie w sam raz ;)

      Usuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)