stylizacja I from shein



Cześć.
Jak mija niedziela? Trochę odpuściłam pisanie postów w tym tygodniu, bo praca magisterska sama się nie napisze. W tym tygodniu głównie na tym byłam skupiona i tak będzie przynajmniej do końca maja, w poniedziałek byłam w bibliotece po niezbędne książki. We wtorek miałam wizytę u dentysty (wcale się nie bałam) ;-) W czwartek odwiedziłam dziadków, a w piątek listonosz przyniósł mi przesyłkę z sheinside, ale o tym później.  Pewnie niektórzy z was już zauważyli, że założyłam instagram click. Jeśli chcecie możecie mnie zaobserwować :) Chcecie post o aplikacjach jakie używam na tablecie?
Wczoraj miałam trochę więcej luzu, więc postanowiłam, że zrobię sobie małą sesję zdjęciową z produktami sheinside. Dostałam 2 rzeczy: białą bluzkę z baskinką oraz biały blezer. Nie przypadkowo wybrałam dwie białe rzeczy. Ostatnio mnie inspirują biało-czarne stylizacje i motyw zwierzęcy zebra. Bluzka z baskinką marzyła mi się od dawna. Wybierając rzeczy z chińskiego sklepu trzeba mieć na uwadze, żeby wybrać o jeden rozmiar większy niż się ma w rzeczywistości. Jeżeli nosi się rozmiar L, to jego chiński odpowiednik to XL itd. Postanowiłam do bluzki dobrać granatowe jegginsy z biedronki, a do blezera bluzkę w paski. To tylko pierwsza wersja stylizacji, w głowie mam jeszcze inne pomysły, jak np. white total look.

Jak wam się podoba?
Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

5 komentarze:

  1. lubię połączenia bieli i czerni, minimalistycznie i klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie przypomniałaś mi chwile, kiedy ja pisałam swoją pracę magisterką. To była prawdziwa katorga, ale jakoś z tego wybrnęłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kapcie ;)
    Marynarka i bluzka świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę aktywny tydzień, powodzenia w pisaniu! ;) piękny blezer♥

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)