co nowego w sieciówkach - H&M i Sinsay


Cześć.

1 kwietnia czyli Prima Aprilis. Ja jednak nie zrobię wam psikusa, wręcz przeciwnie stworzyłam kolaż z nowościami z dwóch najpopularniejszych sieciówek - H&M i Sinsay. Ta druga o wiele bardziej do mnie przemawia, a to za sprawą pasteli <3 A Wy który sklep wolicie bardziej?
H&M
Na wiosnę i lato 2015 H&M  postawiło na delikatne kwiatowe motywy, biel, granat i denim. Nowością jest kolor marsala (odcień czerwieni, bordo). Wg H&M kapelusze będą najważniejszym dodatkiem do stylizacji tego lata.
Sinsay
Sinsay to trochę marka młodzieżowa, jednak myślę, że tutaj każdy znajdzie coś dla siebie (przynajmniej jeśli jest w wieku 13-30 lat), od stonowanych kolorów typu szarości i granat...


 poprzez pastele i motyw kwiatowy....
aż do black total look na wiosnę? 
Jaki styl preferujecie na wiosnę i lato?
sinsay

9 komentarze

  1. Stawiam na pastele świetny post, osobiście wole h&m :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolaże!:)
    Poza tym dziękuję ci za przypomnienie o Prima Aprilis posypią się niezłe żarty ♥ :D

    http://alices--blog.blogspot.com/.../nowa-wspopraca... - Mogłabyś poklikać u mnie w linki, to dla mnie bardzo ważne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. black total look :D zawsze trendy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog <3
    I zapraszam na mojego nowego bloga, na którym już za niedługo pierwszy post ;)
    http://flytoyourheartxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba sklepy bardzo lubię :) czerń najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle pięknych rzeczy, a na razie nie zmieszczę się w żadne z nich :(
    <a href="http://frazesy.blogspot.com/>Zapraszam do siebie - KLIK! :)</a>

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam sin.say głównie za biżuterię i koszulki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Weszłam tutaj pierwszy raz od dłuższego czasu
    i muszę przyznać, że zachwyciła mnie bardzo
    szata graficzna Twojego bloga. Wygląda rewelacyjnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. niby wszystkei te ciuchy fajne, ale jakoś nie potrafię znaleśc nic dla siebie:/
    ♣ Zapraszam na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)