#socksbattle4DS

Cześć :)
O akcji IBC słyszeli pewnie wszyscy. Owa akcja odniosła pozytywny skutek, chociaż miała swoich przeciwników. Teraz pojawiła się nowa akcja. O co chodzi?
Przedsięwzięcie, które w sieci kryje się pod hashtagiem #socksbattle4DS, wzorowane jest na słynnym Ice Bucket Challenge. Należy nagrać lub zrobić zdjęcie, na którym osoba wykonująca zadanie nominuje kolejnych do założenia dwóch różnych skarpetek i oznaczyć hashtagiem #socksbattle4DS. Jako pierwszy realizację wyzwania pokazał Francois - chłopiec, który cierpi na zespół Downa. To właśnie on w swoich nominacjach wymienił m.in. Jerzego Buzka.
Zakładając dwie różne skarpetki, wspierasz ważną inicjatywę, a dokładniej Światowy Dzień Zespołu Downa, który od 2005 roku obchodzony jest 21 marca.
Data jest związana z istotą tego genetycznego zaburzenia, czyli trisomią 21 chromosomu. Oznacza to, że osoby z zespołem Downa w 21. parze chromosomów zamiast dwóch, mają trzy chromosomy.
Celem akcji jest pokazanie, jak niewiele różni nas od osób dotkniętych zespołem Downa: jeden niepasujący dodatkowy chromosom tak jak niepasująca skarpetka.
Finał akcji już 21 marca br.
Na koniec najważniejsze, kogo nominuję?
Nominuję wszystkich moich czytelników :-)

4 komentarze

  1. Jeszcze nie słyszałam o tej akcji. Postaram się przyłączyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja słyszałam o tej akcji - moim zdaniem świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o tej akcji, ale bardzo fajna!
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)