School Time Tag


Cześć!
Dawno nie pisałam nic osobie i jak mija mi czas. Poza tym, że wciąż poszukuję pracy i staram się, aby jak najszybciej skończyć pisanie pracy magisterskiej, to wolny czas spędzam przy słuchaniu muzyki, oglądaniu filmów (w podsumowaniu marca będę miała o czym pisać) nawet Greya obejrzałam. Średnio mi się podobają takie filmy, ale muszę przyznać fabuła filmu jest ciekawa. Obsada aktorska jest rewelacyjna. Jeśli chodzi o moją aktywność to ograniczyłam ją na razie tylko do spacerów z psem. Planuję wykupić jakiś karnet na siłownię w pakiecie z trenerem osobistym. Co będzie dla mnie lepsze niż samoistne ćwiczenia w domu. To chyba tyle, a poniżej mam dla was szkolny tag. Jako że ja już nie chodzę do szkoły, jestem absolwentem, to potraktowałam go jako wspomnienie o szkole.

1. O której wstajesz do szkoły?
Zależy o której zaczynam lekcje, przeważnie albo 6 lub 7.
2. Ulubiony nauczyciel?
Trudne pytanie. Jako absolwent wszystkich wspominam dobrze, niektórych bardzo dobrze ;-)
3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Zawsze lepiej mi szło z przedmiotów humanistycznych niż ścisłych. Ulubionym przedmiotem był język polski i historia.
4. Czy masz w szkole/klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Jestem typem outsidera, który trzyma się z boku, raczej wolę towarzystwo kameralnej grupy.
5. Plecak, torebka czy tornister?
Z torbą chodzę teraz na uczelnię, a wcześniej nosiłam plecaki, bo są wygodniejsze kiedy nosi się więcej rzeczy do szkoły.
6. Czy malujesz się do szkoły?
Nigdy nie malowałam się do szkoły.
7. Do szkoły spodnie, spódnice czy sukienki?
Spodnie, bo najwygodniejsze ;-)
8. Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd.)?
Tak, zegarki i bransoletki.
9. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
Nigdy nie miałam czerwonego paska, zawsze mi brakowało punktów do średniej, choć zachowanie miałam zawsze wzorowe :)
10. Czy jesz w szkole 2 śniadanie?
Tak, drugie śniadanie to podstawa!
11. Czy jesteś w klasie o jakimś profilu?
W liceum byłam w klasie o profilu humanistyczno-prawnym.
12. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba, źle Ci z nim idzie?
Chemia, nie lubiłam tego przedmiotu.
13. Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem, taxi, samochodem...?
Do szkoły dojeżdżam komunikacją miejską.
14. Zmieniasz buty w szkole?
W szkole podstawowej zmieniałam :)
15. Czy w Twojej szkole są organizowane wymiany międzynarodowe?
Chyba były, ale że ja słabo mówię w obcym języku, więc nie wyjeżdżałam.
16. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
Tak, choć w takim okresie różnie to bywało ;)
17. Czy macie w szkole mundurki?
Za moich czasów nie było jeszcze mundurków, ani takiej rewii mody jak w dzisiejszych szkołach.
18. Czy macie w szkole szuflady lub szafki?
Zawsze marzyłam, żeby mieć taką szafkę jak widziałam na amerykańskich filmach, ale niestety w mojej szkole były tylko szatnie z wieszakami na odzież wierzchnią.
19. Jakiego przedmiotu najbardziej nie lubisz?
patrz pkt 12
20. Uczysz się z lekcji na lekcję?
Staram się, ale nie zawsze mi wychodzi ;-)

A teraz Wy przyznajcie się jak wspominacie szkolne czasy?

12 komentarze

  1. mi również zawsze szło lepiej z przedmiotów humanistycznych;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, czas szkoly na której nadal uczesczam wspominam dosyć ciężko ;/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojjeny az sobie przypomnialam czasy szkolne ;)

    co do Twoje pytania to wydaje mi sie ze tlyko u glownego dystrybutora wspieramy te akcje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oddaj mi te wszystkie cudowności ze zdjęcia <3 Ja szkolne czasy wspominam bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Heya i am for the first time here. I found this board and I find It truly useful &
    it helped me out a lot. I am hoping to present one thing back and aid others like you aided me.


    Also visit my page http://www.elektromartinex.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak zaczęłam czytać i też mi się wzięło na wspominki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoła to dla mnie jeden z najgorszych okresów w życiu i to wszystko przez nauczycielkę polskiego która jest bezwzględnym, tyranem... :)


    A przy okazji, zapraszam słońce do mnie i jeżeli chcesz to też na mojego fanpage : https://www.facebook.com/maxitan.photography?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  8. Super tag :) Szkoła czasem bywała fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z kolei czerwony pasek zawsze miałam, poza 1 i 2 LO :D;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za moich czasów też nie było takich rewii mody - więc jestem za mundurkami. Bo szkoła to nie pokaz mody.
    Fajnych rzeczy można było się o Tobie dowiedzieć. Ja byłam słaba z matmy i polskiego ( to drugie przez dysleksję ) Mój ulubiony przedmiot (łatwością mi przychodził) to biologia, a na studiach anatomia.
    Podobnie jak Ty zawsze byłam bardzo blisko paska brakowała 1 lub pół punkta

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)