Nie daj się przesileniu wiosennemu!


Cześć.
Wiosna już małymi kroczkami się zbliża, czuć ją w powietrzu. Okres ten sprzyja przesileniu wiosennemu, co objawia się chandrą i pesymistycznym nastrojem. Jednak jest na to sposób, aby uciec przed tym. Wystarczy dawka świeżego powietrza, minimum 30 minut dziennie i od razu akumulatory same się ładują. Nie trzeba od razu biegać czy jakoś specjalnie się forsować, może być zwykły spacer lub  jazda na rowerze. Dobrym sposobem na pokonanie smutnych dni jest wspominana już przeze mnie muzykoterapia.  Muzyka jest lepszym lekarstwem na smutne dni od czekolady, bo nie powoduje skutków ubocznych w postaci nadmiaru kilogramów ;-) Jeśli dopadło was już przesilenie wiosenne, to weźcie słuchawki na uszy, włączcie ulubioną muzykę i wyjdźcie na dwór. Pozytywny humor gwarantowany. Ja przed chwilą wróciłam ze spaceru z psem i teraz pisze tego posta z uśmiechem na twarzy :-)
Skoro mowa o wiośnie, to mam dla was kilka inspiracji na nowy sezon. Jeśli możecie to poklikajcie trochę w linki w tym poście bądź w baner ceneo.

5 komentarze

  1. Kurtka w kiaty jest obłędna!! Wie ktoś, gdzie można taką znaleźć ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta ze zdjęcia pochodzi ze sklepu goodlookin ;)

      Usuń
  2. Spodobała mi się ta szara bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam sie w tych kurtkach i butach. Ja tez praferuję codzienne wyjscie z domu , jednak ja stawiam na bieganie ;) Zapraszam jutro u mnei o tym post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. New Balance świetne! Ja najbardziej lubię sobie poćwiczyć, ostatnio właśnie znów zaczęłam i od razu mam inne samopoczucie :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)